Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Burçlar kimin için?

Merhaba sevgili e-günlüğüm,
Bugün de hava çok güzel ama akşam yağmur yağacakmış. Hani haberin olsun istedim. Dışarı falan çıkmak istersen tedbirli ol:)
Bugün araba kullananları bir rehavet bastı ki; daha öğlen olmadan üç kaza gördüm. Ben de bu arada dört kaza atlattım.


Dün gece yine evi toparlamaya devam ettim ve müzik seti ile tv'yi kurdum. Bu hafta tv izlemeyeceğim için sadece müzik dinliyorum. (neden izlemeyeceğimi önceki e-günlüğümde yazdım)


Sevgili günlük sen biraz kenar da dur. Ben diğer tarafla biraz yazışayım.
Değerli günlük (blog) okurları, başkalarının özel eşyalarını kurcalamak ve okumak çok ayıptır. Lütfen yapmayınız:)
Burada olanlar diğer günlüğüm için geçerli olsa hiç iyi olmaz dı. Ay ne kötü bir şey, günlüğümün okunduğunu düşünemiyorum bile...
Neyse ben sana yazmaya devam edeyim. (diğer günlüğümün üzerine kuma getirmiş gibi oldu) Dün yazdığım günlüğe attığım başlık diğer okurların bayağı ilgisini çekmiş olacak ki, okunma oranı bugüne kadar yazdığım, hayati önem taşıyan konulardan bile fazla. Neyse, okuyanların bileceği iş. Onların özel hayatlarına karışmak istemem:)
Bazan burçlara bakarım sevgili günlüğüm. Çok sık olmasa da oldukça sıklıkla okurum. Ama bir farkla. Okuduğum zaman hepsini okurum. Ne kadar enteresan. Gerçekten onları okuyup takip edenler, hatta inananlar var mıdır, diye merak ediyorum. Düşünsene dünya da milyarlarca insan var ve bunların gün be gün başlarına neler geleceğini söylemek ne kadar inandırıcı bilmiyorum. Dedim ya hepsini okurum. Hiç olumsuz bir yazıya rastlamadım. Hep okşayıcı, ılımlı, güzel şeyler var. Hatta bazıları birbirinin aynı bile diyebilirim.
Hadi bırakın aynı olmasını, afrika da açlıktan ölmek üzere olan bir çocuğun burcuna bakıyorsun ve şöyle yazıyor: "Bgün şanslı gününüzdesiniz, elinize bir miktar para geçecek, ilişkilerinizde olumsuz bir gün yaşayacaksınız. Sevdiğinizle yakınlaşmaya bakın. Venüs bugün ışıklarını size yöneltecek. Sağlığınız çok iyi, beslenmenizi bozmayın."


Veya hapistesiniz adi suçtan girmişsin ve 10 yıl ceza almışsın. Günlük falın şöyle yazıyor: "Size pek çok heves getiren ve sosyal hayatınız da canlanma yaratacak gelişmeler var. Eşle olan duygusal sorunlarınız geçecek.Bence gerçek olsa şöyle yazması gerek: "Üzülme arkadaş, yakında af çıkacak ve aldığın ceza sıfırlanacak ve salıverileceksin. Bundan sonra ev soyarken, tecavüz ederken ve birisini öldürürken dikkatli olmalısın"


Veya, kuzey kutbun da yaşıyorsun, tek yaptığın her gün balık avlayıp eve dönmek ve günlük falın şöyle yazıyor: "Burcunuz da bulunan ay sizi dikkat çekici kılıyor, Hayata bakışınız da yeni beklentiler öne çıkıyor. Olumlu şartlar altında kendinizi yeni eğitim programı içinde düşünebilir ve önünüze çıkan fırsatları değerlendirebilirsiniz."
Bir de bu burçlar kaç yaşına, kimlere hitap eder anlamadım. 6-14 yaş aralığında çocukların okuduğunu ve beklenti içine girdiklerini düşünemiyorum... (Tamam kızma kestim)


Yol durumu: Hiç iyi değil. Yağmurlu hava ile sıcak hava belirtileri aynı. Birinde yollar kaygan, diğerinde beyinler kaygan:)
aman dikkatli olalım ve kaygan zeminlerden uzak duralım...
Biliyor musun? "Ortalama bir erkek hayatının 3350 saatini traş olmak için harcar"
Güzel söz: Dünyanın bütün sorunları, eğer insanlar düşünmek isteseler di, kolayca çözümlenebilir di..."


Bugünlükte bu kadar sevgili e-günlüğüm. Pazartesi görüşmek üzere.

Hoşçakal


 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..