Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yasin Saltuk DURNAOĞULLARI

http://blog.milliyet.com.tr/ysd

31 Ekim '12

 
Kategori
Burçlar
 

Burçlar üzerine bir tat

Son günlerde burçlara takmış durumdayım. Yeni tanıştığım herkese daha muhabbet etmeden burcun ney diyerek başlıyorum ilk cümleme. 

Burçlar insanların geçmişi ve tarzı hakkında küçük bir ip ucu verdiğini düşünüyorum. Belki bu biraz benim için karşı tarafa bir ön yargı ile bakmama neden oluyor fakat en azından karşımda ki kişi hakkında bir bilgi sahibi olabiliyorum. Bir nevi nabza göre şerbet vermek için yapıyorum bu işi. Çünkü karşınızda ki insanla iyi bir iletişim kurabilmek için kafanızda oluşan bir figür ile davranmanız gerekebiliyor.  

Etkileyici ve iyi bir konuşmacı olmak için uygulanması gereken bazı kurallar vardır. Karşınızdaki kişiyi etkiniz altına alıp her ortamda kendinizi dinletebiiyorsanız, siz iyi bir konuşmacı olabilirsiniz. Fakat her dinleten de konuşmacı olacak diye bir kural yoktur. Çünkü boş konuşmak değil bilerek ve mantıklı konuşmak gerekir. Bilerek mantık çerçevesi içinde konuşan her insan bulunduğu bir ortamda elbette kendini dinletir.  

İşte ben bu durumlarda genellikle ilk cümlemi burcun ney diye başlıyorum muhabbete, çünkü bu benim için küçük bir ön bilgi çözümlemesi oluyor. İnsanları etkilemek için öncelikle küçük bir analiz yapıp burcunu sormakla işe başlayabilirsiniz. Bu hem sizin karşınızdakini etkiniz altına almak için hemde üsttede dediğim gibi nabza göre şerbet verme cümlesindeki şerbetin dozunu ayarlayabilmek için altın bir kuraldır.

 
Toplam blog
: 5
: 219
Kayıt tarihi
: 13.10.12
 
 

Sakarya Üniversitesi Mühendislik fakültesi Jeofizik Mühendisliği bölümü öğrencisiyim. Bu benim ik..