Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Burçlar ve internet erkeği

Burçlar ve internet erkeği
 

Nasıl içim yandı anlatamam sevdiceğim internet'ten bir başkasıyla cilveleşirken ben öylece kaldım. Bir ağlama isteğim geldi geçti. Erkeklerin bu kadar kolay kalp kırabildiğine defalarca şahit olmuşluğum çoktur. Ancak yıllar önceden bildiğim bu sızıyı bir kere daha yaşacağımı düşünmemiştim açıkçası.

Düşündüğüm ilk şey 'Allahııım nasıl bu kadar acı çekebiliyorum hala' oldu. Çünkü kendimi yeterince üzecek çok şey yaşamıştım. Ve bunun bir nasır tutuma hali olmalı giderek daha az acı çekebilmeliydim. Yok arkadaş kadın milleti ders almayı bilmeyen yaratıklar misal ben.

Soğuklarla aram berbat ne zaman yaz gelecek bilemiyorum. Gerçekten mi soğuk yoksa ateşim mi çıkıyor bir anlasam süper olacak. Bozuk bir derecem var atmaya da kıyamıyorum. Ama sanırım ateşimi ölçemiyor. Yemek yemekten iyice soğudum bu aralar ne yesem kusmak geliyor. Gerçi içtiğim şarapların da buna etkisi olmuyor değil ama mevzuu bu değil.

Bu kadar acı çekme diyen arkadaşlarım yok değil tonlarca var da nasıl olacağını daha öğrenebilmiş değilim. Bir arkadaşım doğal adamın burcu yüzünden böyle çapkın yoksa onun suçu günahı yok diyecek kadar ileri gitse de ben çapkın olmayan burç erkeği var mı diye bir an düşündüm. Yok düşünüyorum da ben mi ileri gidiyorum acaba :))

Ada'da yaz geleceği günleri özlemle bekliyorum. Sıcaktan az da olsa şikayet edeceğim günlerim olacak mı? Sabahları uyanıp tembel tembel gerineceğim ve adanın keyfini yaşayacağım. Amma önce yapmam gereken bazı işler var mesela sık sık eşyalarımı kaybediyorum. Malum yeni eve taşındım süper terası ve manzarası olan evimi çok seviyorum ama açılmayan koliler ve benim tembellik hallerim yüzünden yerleşmem giderek zorlaşıyor.

Geçen gün göz kalemimi kaybettim hala bulamıyorum :(. Bazılarına göre dünyanın sonu değil ama ben çok üzgünüm göz kalemimi çok seviyordum. Yarın bir de doğum günüm 13 Mayıs duyanlar duymayanlara söylesin hediye falan istiyorum :))

 

http://www.youtube.com/watch?v=RvU8Nc-xBk0

 

Bayıldım bu şarkıya mutlaka dinlemelisiniz... 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..