Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Burçlar
 

Burçlara devam

Burçlara devam
 

:)


Ev gene buz gibi ama keyfimiz yerinde. Ev arkadaşımla eğlenip duruyoruz. Mevzuu burçlar. Ben boğa burcuyum malum takıntılarım var. Bir şeye taktım mı takıyorum o derece. Bir kaç zamandır kendimi güvende hissetmediğimden huzursuzum.

O ise kova. Her an kıpır kıpır cap canlı. Elinden her iş geliyor. Bağımsızlığına düşkün. Bu konuda ben de iyyim. Anlaşıyoruz işte. Tek sorun ev soğuk. Dün soğuktan resmen titriyorduk. Bu yıl bize inat havalar ısınmadı.

Arkadaş tayfam nihayet bloğumu okumaya başladı. Gerçi tehdit, yalvarma, duygu sömürüsü hepsini deniyorum amma bence asıl sebep yazma yeteneğim :)) Bazı yazım hatalarım yüzünden fena halde azazlanıp duruyorum. Mesela yazarken yaa denmezmiş. Konuşur gibi yazıyormuşum. Kısa kesiyormuşum bla bla. Hemen savunmaya geçiyorum. Bu benim tarzım felan yemiyolar. Eleştrilerin bini bin para.

Burç konusuda ayrı bir eleştri nedeni. Yok insanları katagorize etme. Ben hiç de başkalarına benzemem. Yok aslında boğa burcuyla ben çok iyi anlaşırım. (Buradaki ince yazılma olayını görüyorum haberiniz olsun).

Neyse ben yapacağımı yapıp burç olayındaki gözlemlerimi yazacağım engel olamayacaksınız.

KOÇ: Erkeği insanı deli eder güyya bağımsızlığına düşkündür. Ama sizin bağımsız olmanıza dayanamaz. Kendini cool zanneder. İnatçıdır, yalnızlığa dayanamaz. Kadını ilgi manyağıdır hiç çekilmez. Sözüne güvenmeyin kendinize gelin.

BOĞA: Erkeğinden uzak durun kadınından korkun. Kafasına koyduğunu yapar. İnatçıdır. İnsanı yorar yeminle alkole başlarsınız hayatınız kayar. Melek yüzlü virüs tarzı kanınıza girer.

İKİZLER: Yalancı güvenilmez. Tek başına anlamsız durur. Çok konuşur beni deli eder.

YENGEÇ: Resmen onu pas geç. Saf, insanı öldüren iyi niyeti ve bencilliği ile çekilir dert değildir misal ben çekmem.

ASLAN: Kendini sevmekten başkasını sevemez. Kendini o kadar beğenir ki bir başkasını beğendiği pek görülmez. Bir aslan asla miyav demez beni kandıran o çocuk şarkısına hala kılım.

BAŞAK: Ya kızma Petoş ama efendi görünselerde tırsak kişiler bunlar. Doğru dürüst fikir beyan edemez kaybetme korkusundan hayatı ıskalarlar. Karekterler oluşana kadar yaşlanıyorlar.

TERAZİ: Başım sıkışssa arayacağım son kişi terazinin tekidir. Mıymıntılığından mı bilmem hiç sevmem.

AKREP: Kıskanç ve çekilmez ama oğluşumun burcu o yüzden kıyamam.

YAY: Genellikle beni gerer, menfaatçi ve popüler olma hevesi kırar herkesi.

OĞLAK: Resmen inat ve olmadık şeylere kızar. Daha ben noluyooz derken celallenir sonra saçma şeylere takar.

KOVA: Görgüsüz ve kaba :)) Ama diğerlerine göre zararsız ve kabul edilibilir.

BALIK: Allaaahııım içime en fazla sıkan burçtur. Daral daral bi hal olursunuz. Ne zaman bir balık görsem kaçma isteğim depreşiyor. Yeminle insanı intihara sürükler ardından da ahhh ahhh çeker.

Bütün bunlar tanıdığım 3-5 kişiye göre yazıldı bakalım ne kadarı doğru?

 

 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..