Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '08

 
Kategori
Burçlar
 

Burcunuzdan maniler

Burcunuzdan maniler
 

netten...


Bir arkadaşımın attığı bu mail çok hoşuma gitti , sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç üşenmeden oturup burçlardan mani yazmışlar ama her kim yazdıysa eline sağlık süper olmuş, çok da doğru :) En azından ben yengeç burcuyum benim manim bana uymuş, siz de bakın bakalım sizin manilerinize :)

Koç:

Ben bilirim gerisi boş,

İstiyorsan peşimden koş.

Emir almam, ben veririm,

Önderiyim bu feleğin...

Boğa :

Tek dileğim vardır

Bolca para, zengin sofra...

Çok bir şey mi istediğim,

Güvencemdir bunlar benim...

İkizler :

Zekam parlak, dilim oynak,

Her konuya elim kıvrak,

Sıkıntıya hiç gelemem,

Bir de karar verebilsem!...

Yengeç :

Tezcanlıyım, duygusalım,

Dokunsalar akar yaşım,

Annem, babam, cocuklarım,

Ben onlarsız ne yaparım...

Aslan :

Ben yarattım bu dünyayı,

Bir de dönse etrafımda!.

Her dediğim hemen olsun,

Zenginlik ve ün beni bulsun...

Başak :

Yazdım, çizdim, notlar aldım,

Her bir şeyi ayarladım,

Yoktur bende bozuk, yamuk,

Mükemmeli ben yaşattım...

Terazi :

Ben müziksiz yaşayamam,

Hele sevmeden hiç duramam.

Danışsam da her konuda,

Bildiğimden şaşmam asla...

Akrep :

En güçlü şüphesiz benim,

Herkesi ezip geçerim.

Hele bana ters yapanı

Doğduğuna pişman ederim...

Yay :

Maceradan, maceraya,

Koşmak asıl işim benim

Toplarım hep ilim, irfan,

Bilgeliktir şanım benim...

Oğlak :

Cimrilik mi, benimkisi?

Hesabını bilmek gerek.

Günler aylar düşünürüm

Kararlarım şaşmaz benim...

Kova :

Taklitçiligi hiç sevmem,

İstesem de beceremem,

Orjinaldir fikirlerim,

Takip edilecek olan benim...

Balık :

Bir dünyam var, sırça saray

Dokunursan kırılırım.

Ben gelemem gerçeklere,

Avunurum hayallerle...

Sevgiler

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..