Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Eğitim
 

Burdur'a "üstün başarı belgesi" verilmeli

Burdur'a "üstün başarı belgesi" verilmeli
 

Bence;
Burdur MEB'den "ÜSTÜN BAŞARI BELGESİ" almayı hak etti.

İlköğretim Kurumları Yönetmeliği'nin 107. maddesinin "c" fıkrasının değişik alt bendi "Üç öğretim yılının her döneminde üst üste "Takdirname" alanlar "Üstün Başarı Belgesi" ile ödüllendirilirler." denilmektedir. Öğrencilere bu ödülü okullar verebildiğine göre; üç yıldır üst üste, hem de her yıl yükselen puan ortalamalarıyla Türkiye'de birinci il olan Burdur, Milli Eğitim Bakanlığı'ndan neden "Üstün Başarı Belgesi"yle ödüllendirilmesin.
Milli Eğitim Bakanımız Sayın Nimet ÇUBUKÇU Hanımefendi'nin bu ili SBS'de "Üstün Başarılı İl" statüsüne alıp ödüllendirilmesi dileğiyle; il Valisi Sayın İbrahim ÖZÇİMEN, i İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Recep YİĞİT'i ve emeği geçen Burdur'un tüm eğitim camiasını emekli bir "Sanat Eğitimcisi" olarak en içten duygularımla kutluyorum.

Her ne kadar kişisel başarıları ile Türkiye birincileri çıkararak görsel medyada kendilerinden bahsetiren illerimiz var ise de, kitlesel başarıda bakın nerelerdeler:
Ankara 11. il
Malatya 48. il
İstanbul 60. il

Tüm Türkiye'de kitlesel başarı vazgeçilmezimiz olmalı. Kişisel başarı olsun, olacak da ancak; kişisel başarılar sonucu elde edilen başarılarla ülke bir yere ulaşamaz diyerek; Burdur'un üç yıllık birinciliğini yükselen puanlarla görmeye çalışalım.

Yıl Puan Türü Puan ortalamaları

2007 OKS 263.746 (TM, MF ortalaması)
2008 OKS 333, 155 (TM-MF) ortalaması
2009 OYP 336, 028 OYP (Ortaöğretim yerleştirme puanı)

Burdur'un eğitim öğretim sistemi incelenmeye değer kanımca. Bu başarıyı görmezlikten gelemeyiz.

www.mehmetkapcak.com
 
Toplam blog
: 78
: 1725
Kayıt tarihi
: 07.05.07
 
 

1947 yılında Mazıdağı'nda doğdu. İstanbul İlköğretmen Okulu'ndan mezun olduktan sonra; İstanbul A..