Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Burdur Belediye Meclisi TED Koleji'ni istemedi

Burdur Belediye Meclisi Kasım 2011 Toplantısı Yapıldı

Kasım Meclisine, AKP ve MHP Oylarıyla İki Özel Öğretim Okulunun Yapılmasının Reddedilmesi Damgasını Vurdu. Öğretmen Kökenli Belediye Başkanının Özel Himmetiyle Burdur’un İki Okul Kazanmasının Önüne geçilmesi Kamuoyunda Manidar Karşılandı

Burdur belediyesi Kasım 2011 Meclis toplantısı, dün (2 Kasım 2011 Çarşamba günü) Yukarı Pazarda Belediye Meclisi Salonunda 11 gündem maddesi zemininde gerçekleştirildi. Zaman zaman sert tartışmaların cereyan ettiği toplantıya, Ekim 2011 Oturumunda CHP oylarıyla kabul edilen Burdur’a özel iki öğretim okulu (bir özel ilköğretim okulu ile TED Kolejinin) açılması girişiminin reddedilmesi damgasını vurdu.

AKP ve MHP, TED Koleji ve İlköğretim Okulu İnşasını Reddetti

Ekim Meclis toplantısında, iki özel girişimcinin ilimizde4 Kredi Yurtlar civarında bulunan okullar için ayrılmış alanda, Türk Eğitim Derneği (TED) Koleji ile özel bir ilköğretim okulu inşa etme ve açma girişimi oylanmış, CHP Grubu oylarıyla kabul edilerek MEB’ndan görüş sorulmasına karar verilmişti. Bakanlığın olumsuz görüş bildirmesine rağmen CHP okulların yapılmasında ısrar ederek kabul edilmesini sağladı. Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya ise 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 23. Maddesine göre itiraz etti bu karara. Konu Kasım Meclisinde görüşüldü. CHP Meclisi Grubu’nun Burdur’da yatırım yapılmasını önlüyor propagandasıyla ter ter tepinen MHP ve AKP’nin blok oylarıyla olumsuz karar alınarak ilimiz iki önemli eğitim kuruluşundan mahrum edildi.

Kasım Meclisi Toplantı Gündeminin ilgili birinci maddesi aynen şöyle:

“Gündem Madde/1- 05.10.2011 tarihinde yapılan Meclis birleşiminin 4. maddesi olarak görüşülen 2011/172–8/2 sayılı karara, Belediye Başkanı Sebahattin AKKAYA’nın 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 23. maddesine göre itirazı üzerine, konun un Meclisimizce yeniden görüşülmesi.”

“Gündem Madde/2- 05.10.2011 tarihinde yapılan Meclis birleşiminin 5. maddesi olarak görüşülen 2011/173–8/1 sayılı karara, Belediye Başkanı Sebahattin AKKAYA’nın 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun 23. maddesine göre itirazı üzerine, konun un Meclisimizce yeniden görüşülmesi.”

Başkan Akkaya’nın Özel Himmetiyle

Belediye Meclisi İki Okul Yatırımına Ret Verdi

Öğretmen kökenli Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya’nın arkasına MHP Meclis üyelerini de alarak ilimize okul yapılmasını engellemesi kamuoyunda manidar karşılandı. Daha önceki dönemlerde CHP meclis grubunu, ilimize yatırım yaptırtmıyor suçlamasıyla kamuoyuna propaganda yapanların bu iki okul inşası karşısındaki tutumları, kamuoyunda TED Kolejlerinin demokratik ve laik eğitimi savunduğu nedeniyle mi engellendikleri düşüncesini akıllara getirdi.

 

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..