Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '12

 
Kategori
Haber
 

Burdur'da Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılınç Başkan Akkaya'yı z

Burdur'da Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılınç Başkan Akkaya'yı z
 

Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılınç ve Başkan Akkaya


Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılınç Burdur'da

Bir grup engelli vatandaşla yaptığı ülke gezisinin Burdur durağında Başkan Akkaya'yı ziyaret eden Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılınç, İstasyon Park'ta ağırlandı.

İstasyon Park'ta karşılaşmaları çok duygulandırıcı cereyan eden Kılınç ile Akkaya'nın dostluklarının eskiye dayandığı belirtildi. Başkan Akkaya tek tek engelli vatandaşların elini sıktıktan sonra Kılınç Başkan Akkaya hakkında övücü sözler kullandı. Kılınç, "bizim bu tarafa geçtiğimizi öğrenince değerli Belediye Başkanımız bizleri buraya davet etti. Hocamızla bizim yıllardır bir dostluğumuz oldu. Hocamız gücünün yettiğince her zaman yanımızda olmuştur. Allah bin kere razı olsun." dedi.

Başkan Akkaya da yaptığı konuşmada "hoş geldiniz" dedi ve konuşmasına, Nedim Kılınç'ın kendisi hakkında belirttiği icraatların kendilerinin görevi olduğunu, bunlarla övünmediklerini, "sosyal belediyeciliğin bir gereği olduğu" için yaptıklarının altını çizerek devam etti. Başkan Akkaya, "yaptığımız işler insana hizmet amaçlıdır. Burada olduğunuz için çok mutlu olduğumu belirtmek isterim" diyerek sözlerine son verdi.

Nedim Kılınç ziyaretlerinin anısına Başkan Akkaya'ya bir anmalık takdim etti.

Daha sonra AKP Burdur Milletvekili de gelerek engelli vatandaşlara hoş geldiniz dedi.

Daha sonra Başkan Akkaya engelli vatandaşlara akşam yemeği verdi.

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..