Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

Burgul...

Burgul...
 

17.03.10 tarihinde "Erdoğan posta koyuyor" başlıklı blog'umda vergi affı ile ilgili öngörülerimi yazmıştım..

O günlerde IMF ile anlaşma yapmayan Erdoğan, "IMF'siz yola devam" sloganıyla seçmeni oldukça etkilemişti..

Ben, IMF ile anlaşma yapmamasının nedenini bugünkü vergi affına bağlamıştım... Yani, önümüzdeki genel seçimlere yakın (Bu günler) günlerde vergi affı çıkarılacağı ve seçim yatırımı olarak kullanılacağını yazmıştım. Hatta genel seçimlerden sonra tekrar IMF ile yola devam edileceğini de yazıtıma ilave etmiştim... Onu da hep birlikte göreceğiz..

Bilindiği gibi IMF anlaşmalarına göre, vergi affı yapılamamaktadır. Bu nedenle o günlerde IMF ile anlaşmayı geçici süre askıya almıştır..

Genel seçimleri kazanmak uğruna burgul, soba, buzdolabı dağıtımından daha etkin formülün vergi affı olduğunu gören Erdoğan, şimdi de kredi kartları borçları üzerinde çalışmalar yaptığını biliyoruz..

Şöyle bir düşünelim; 3 milyon esnafı ilgilendiren vergi affı, ortalama bir çocuklu aileyi baz aldığımızda, yaklaşık 18 milyon oy'dan söz etmiş oluyoruz...

Öte yandan kredi kartı mağdurlarına baktığımızda 2 milyon gibi bir sayı çıkıyor karşımıza... Aile hesabı yaptığımızda bilmem ne kadar milyon oy miktarı yapmaktadır...

Erdoğan hesap adamıdır...

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..