Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Spor
 

Bursa Barselona Olacak

Bursa Barselona Olacak
 

Sayın Sağlamda da bu ruh var. Bunu başarabileceğine de inanıyorum.


Ertuğrul Sağlam; ''Bursa' yı Barca Yapacağım !..'' (zaman-11.01.2011, salı) demiş.
Bu haber; zaman gazetesi hâricinde, spor gazeteleri dahil, diğer gazetelerin hiçbirinin ilk sayfalarında yok. Spor sayfalarında veya iç sayfalarında var mı bilmiyorum.
Bu haber'in bana göre ehemmiyeti ne peki? 

Sevgili Ertuğrul Sağlam, genelde böyle iddialı konuşmaz. Her zaman mütevâzî dir O. Ve hep dengelidir konuşmaları. İlerde kendini mahcup edecek şeyleri söylememeye özellikle özen gösterdiğini biliyorum. 

''Bursa' yı Barca Yapacağım !..'' (a.g.g)
Sizce de çok iddialı bir cümle değil mi?... Şöyle bi baktığınızda, sizi bıyık altından güldürecek bir iddia gibi duruyor. Fakat bu ifâdesi ile Ertuğrul Sağlam mütevazî kişiliğinin yanında; kararlı, akıllı, işini iyi bilen, işine iyi konsantre olan, futbolcuları ile çok mükemmel bir iletişim kurma yeteneği olan bir şahşiyettir. Bu bakımdan Ertuğral Sağlam böyle bir ifâde kullanıyorsa eğer, ben bunu yapacağına inanıyorum. 

Bir de; Sevgili Sağlam demek ki, Bursaspor yönetiminden ve taraftarından müthiş bir destek almış ki bu iddiada bulunuyor. 

Sayın Sağlamda da bu ruh var. Bunu başarabileceğine de inanıyorum. 

Dualarımız seninle Sevgili Ertuğrul, başaracağınıza inanıyorum... 

Sağlık ve Muhabbetle 

11.01.2011, salı
Bektaş Azizoğlu
İSTANBUL 

bektas_azizoglu@hotmail.com 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..