Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bursa'da olsaydık(Son)

Bursa'da olsaydık(Son)
 

O değil de;Otobüsten inip yolu karşıya geçtim. Gideceğim yere sadece bir minibüs ve bir otobüs geçiyordu... Geçmedi....

Parmaklarımı hissetmiyordum. Yer ayağımın altından kayıyordu. Bir insan evladı bu kadar mı şanssız olur!

Ben kendimle cebelleşirken yanımda çocuk denecek yaşta bir kızla aynı istikamete gitmeye çabalıyormuşuz. Onun durumu benden daha da vahimdi. Annesi arıyordu.

Artık ne diyorsa kızımız çıldırdı;

- keyfimden mi gelmiyorum anne... dondum burda... ne minibüs ne de otobüs geçmiyo!

- yürüyerek nasıl gelim anne... sen evden hiç dışarı çıktın mı, yollar ne durumda haberin var mı!

- anne bağırtma beni zaten dondum burda!

- ay anne iyiki söledin ben bilmiyodum taksiyle gelebileceğimi... Anneeee! taksi de yok olsa gelcez herhalde...

- anne yürüyemem anlamıyosun durduğum yerde bile ayağım kayıyo.- hangi ayakkabı olcak anne botlarım var tabii!

Gerçekten taksi yoktu. Arada tek tük geçiyordu ama ya içinde yolcusu oluyordu ya da durmuyordu.

Artık zarıl zarık ağlamanın zamanı gelmişti de ağlamadım. Kızda o manyak telefon görüşmesini yapınca gülmeye başladım. Yapacak bişey yoktu. Ya bekleyecektik ya bekleyecektik.

Bekledim bekledim ne minibüs ne otobüs ne de taksi gelmedi. Bursa’da olsaydık gelirdi...

Arada bir de geldiğim istikamete doğru minibüs geçiyordu. Denemediğim bir o kalmıştı onu da yaptım.

Minibüse bindim ve tekrar geldiğim yöne doğru gittim. Ta ki taksi durağına kadar.

Numune olarak durakta sadece bir taksi vardı. O an koşup taksiye sarılmak istedim ama taksicinin hakkımda iyi şeyler düşünmeyeceğine kanaat ederek bu hasret dolu kucaklaşmayı yapmaktan vazgeçtim.

Artık taksideydim ve eve doğru geliyordum. Ara sokaklarda insanların kartopu oynadıklarını gördüm. Kartopu oynayanlar hiç bu kadar sevimsiz ve itici gelmemişti.Sitem ettim tabii...

- biz evimize gitmek için 4 saat yollarda sürünüyoruz bunlar fantazi yapıyor!

- kaç senedir böyle kar yağmadı abla niye kızıyosun. sen hiç kartopu oynamadın mı!

- oynadım da böle 4 saat yollarda perişan olunca...

- abla bana söleseydin gelirdim. o saatlerde bende Bostancı’daydım...

O değil de;

Allah taksicinin bile hayırlısını versin...

O değil de;

Hadi İstanbullu; toplayın tası tarağı... Bursa’ya göçüyoruz!

O değil de;

İyi bayramlar.

BİTTİ.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..