Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Spor
 

Bursa Galatasaray Taraftarlar Derneği açıldı!

Bursa Galatasaray Taraftarlar Derneği açıldı!
 

Dernek Başkanı Ozan Kozan, yönetim kurulu üyesi Sinan Kılıç ve ultrAslan Bursa


Bursa Galatasaray Taraftarlar Derneği açılışı 13 Şubat 2009 tarihinde Galatasaray Spor Kulübü yönetim kurulu üyeleri Sinan Kılıç ve Adil Emecan, Bursa Cumhuriyet Başsavcısı Sait Gürlek, Gürsu Belediye Başkanı Orhan Özcü ve Eczacılar Odası Başkanı Kıvanç Atmaca, Bursa Valisi Şahabettin Harput, Emniyet Müdürü Zeki Çatalkaya, eski Emniyet Müdürü Tahsin Demir, eski İçişleri Bakanı Mehmet Gazioğlu'nun katılımlarıyla gerçekleşti.

Açılışın ilk adımı sabah düzenlenen kahvaltı ve basın toplantısıyla gerçekleşti.

Konuklar kahvaltının ardından dernek binasına geldi. Ben de dernek binasından itibaren açılışa katıldım. Birçok taraftarımız gibi.

Açılışta ultrAslan Bursa da hazır bulundu. ultrAslan'ımızın delikanlıları her yerde olduğu gibi orada da tezahüratlarla coştu ve coşturdu. Tezahüratlara yönetim kurulu üyelerimiz de katıldı.

GS TV de tabii boş durmadı ve bu coşkulu taraftarı kayda aldı. Röportajlar yaptı.

Fakat açılışı benim için unutulmaz yapan başka bir şey vardı...

Tek başıma ultrAslan'ın tezahüratlarını izlerken yanıma bir bayan yaklaştı. "Sen bizimkilerden birinin çocuğu musun, yönetim kurulundan?" dedi. Ben de "Hayır." diye cevap verdim. Bunun üzerine açılışa nasıl geldiğimi, nasıl öğrendiğimi sordu. Facebook'ta görüp geldiğimi söyledim.

Bunu duyunca çok sevindi. Galatasaraylılığımdan dolayı beni tebrik etti. Yanına aldı, beraber gezdik. Yönetim kurulunun oturduğu masaya oturduk beraber. Benim için çok heyecanlı ve mutlu anlardı.

Bursa Galatasaray Taraftarlar Derneği'nin yönetim kurulu üyeleriyle tanıştım. Yanımdaki bayan, yani Müge Hanım benim Facebook'tan görüp geldiğimi tanıştırdığı kişilere anlattı. Onlar da beni tebrik ettiler.

Bu arada unutmadan söyleyeyim, Müge Hanım dernek sosyal ilişkiler sorumlusuymuş.

Yaklaşık 3 saat açılışta kaldım. 3 saat boyunca hem ultrAslan, hem de özellikle Müge Hanım başta olmak üzere derneğin yönetim kurulu benimle çok ilgilendiler. Hepsine teşekkür borçluyum.

Açılışımız tek kelimeyle mükemmeldi. Kalabalığı sağlayan tüm taraftarlara kendi adıma açılışa renk kattıkları için teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..