Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Bursa’ma

Bursa’ma
 

Adı Aşk Bu Eziyetin (Arşivimden)


Bursa’m!
Yeşil entarili yârim
Benim evliyalar şehrim!
Hasret rüzgarları
Pek aşındırıyor kapımı bu aralar
Özleştik mi dersin?
Sana olan aşkımı kıskanıyor buralar
Aramıza girmeye çalışıyorlar da nafile.

Biliyor musun?
Gözlerimi kapatıyorum
Bir bakıyorum sendeyim.
Ne cevherlerin var da,
Ben en sevdiğim yerlerdeyim.
Emirsultan’dan Yeşil’e
Süzülüveriyorum sessizce,
Adım adım arşınlıyorum
Setbaşı’ndan Heykel’e,
Nasıl bir tebessüm yüzümde.
Ulucami en büyük huzurum
Ardına kadar
Açıyor bana kapılarını yine.
Usulca bir çayını içiyorum
Bir güzel demleniyorum Tophane’ de.
Sonra mı?
Sonra rüzgar ne yöne eserse...

Bir bakıyorum dağ yolundayım
İzliyorum seni şehri sefa ile.
Bir bakıyorum Mudanya’dayım
Çekiyorum kokunu ciğerlerime.
Yıldıztepe’ de masmavi denizine
Hayran hayran dalıveriyorum.
Kokumu alan Kültürpark çağırıyor beni
Akşam serinliğinde.

Tezahüratları duyunca yerimde duramıyorum
Timsah’ımın maçı var ya
Stada koşuyorum
Yeşil İnci’lere desteğe..
Sessizce ıslık öttürüyorum
Geldiğimi duyma diye.
Bursa’ m en sevdiğim!
Geldiğimi duyarsan,
Öyle bir kucaklaşırız ki
Bu kez zor olur ayrılması.
Sen geldiğimi bilme...
Sana olan hayranlığım,
Sana olan sevdam,
Bambaşka yüreğimde.
İnşallah kucağında olurum,
Son nefesimde...

SİBEL YILMAZ


 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..