Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

16 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Bursaspor - Fenerbahçe

Bursaspor - Fenerbahçe
 

Bursaspor – Fenerbahçe maçından sonra internetimin azizliğine uğradığım için yazımı bir türlü yayına veremedim. Aslında farklı bir yazı hazırlamıştım maçtan sonra fakat yayınlayamayınca o fark ortadan kalktı bende yazıyı değiştirmek zorunda kaldım. Fakat inadım inat yazımı yayınlayacağım.


Maçtan önceki düşüncelerim üç ihtimalliydi. Bursasporun bu seneki kadrosu gerçekten çok kaliteli. Bundan önce ki senelerdede Bursa deplasmanı zor deplasmandı zaten. Bu sene Ertuğrul Sağlam'la Bursaspor sanki daha bir zevkli maçlar oynuyor gibi.


Müsabaka büyük bir mücadeleye sahne oldu. Sahanın her santimetresinde ayrı bir mücadele vardı. Bursaspor her zamanki gibi evinde hırslı ve inatçı bir futbol sergiledi. Fenerbahçeden daha kötü bir performans bekliyordum. Fakat beşinci maçında da Fenerbahçe iyi bir performans sergileyerek galip gelmesini bildi.


Saha içinde iki takımda oldukça agresif bir futbol oynadı. Bursaspor'lu futbolcuların hırsı takdire şahan fakat biraz abartılıydı. Maç daha çok orta alanda geçti. Futbol olarak Fenerbahçe'nin daha verimli işler yaptığını düşünüyorum. Fenerbahçe'nin gol yollarında etkisiz kalışı maçı erken koparmasına engel oldu. Oysa ilkyarı çok rahat iki ya da üç gol atılabilirdi.


Fenerbahçe gol atmak yerine kaçırmayı tercih edince maçı zora sokup Bursaspor'u daha da ateşlemiş oldu. Buna hakemin yanlış kararlarıda eklenince maç çığrından çıktı. Gereksiz yere sinirler bozuldu, sarı kartlar havada uçuştu.


Sarı kartlarla ilgili olarak Fenerbahçeli futbolcuları savunmam söz konusu bile olamaz. Hakem maçı çığrından çıkarsada Fenerbahçe'li futbolcuların davranışlarını hiç doğru bulmuyorum. Hakem maçta yanlış kararlar verdi ve kötü bir maç yönetti. Fakat verdiği sarı kartlar bence doğruydu. Alex ve Guiza'nın aynı anda yediği kart, Kazım'ın yaptığı hareket, Gökhan Gönül'ün gereksiz itirazları hepsi sarı kartlık hareketlerdi. Lugano'nun pozisyonunda iki oyuncu aynı haklara sahipti diye düşünüyorum. Sercan'ın Bilica'yı tekmelediği pozisyonda sarı kartlıktı. Yani sonuç hakemin kartları çok doğruydu fakat yönetimi kötüydü.


Bundan sonra ki maçlarda Bursaspor'un evinde tüm takımları zorlayacağını gördük. Bu maçta daha iyi bir Bursaspor bekliyordum. Fakat bundan sonra ki maçlarda mutlaka daha iyi olacaklardır. Fenerbahçe'ninde 90 dakika yaptığı mücadele sevindiriciydi. Pozisyonlar ürettiler fakat gol bulmakta zorlandılar. Guiza hala tam performans sergileyemiyor. Fenerbahçe gol yollarında biraz daha hızlı olursa kazanamayacağı maç yok gibi görünüyor.


Beşte beşle beraber iyi bir başlangıç, iyi sonuçlar, hırslı bir takım...Şimdilik herşey yolunda inşallah Avrupa'da da iyi bir başlangıç yaparız.


Murat GÜLCEK.


Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..