Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Buruk, kırık dökük bir aşk hikayesi.......

Buruk, kırık dökük bir aşk hikayesi.......
 

“Meğer ne kadar zormuş sevmek, ne kadar zormuş sevip te terk edilmek,

Bir zamanlar aşık olup evlendiğin adam , yıllar sonra gerçek yüzünü yavaş yavaş ortaya çıkardığında işte o an yıkıldığımı anladım, yalanları bana karşı saygısızlığı, eve gelir gelmez cep telefonunu kapatışı, telefonundan mesajlarını yakalamıştım” dedi çok sevdiğim bir arkadaşım ve devam etti anlatmaya, “onu çok sevmiştim Fatoş tarifi mümkün değil, onun için yapamayacağım şey yoktu, fakat beni aptal yerine koyması, ben yokmuşum gibi davranması, sadece çocuklar için bir arada olmamız ve beni aldatması beni en çok üzen bunlar oldu” dedi, elimden bir şey gelmiyor yapabileceğim, çok üzüldüğüm halde.

Devam etti anlatmaya gözleri doldu arkadaşımın, bende tutamadım kendimi, “bak dedi, aynı yatak ta, bir ucunda o bir ucunda ben yatıyorum , iki yabancı gibiyiz bana dokunmuyor bile içim acıyor biliyor musun önceden beni deli gibi seven adam şimdi yüzüme dahi bakmıyor”, peki dedim “bu duruma nasıl geldiniz” ve az çok biliyorum da hayatını arkadaşımın ,

Bak dedi” ilk önce her şey insanın içinde olacak hiçbir şeyi bir insana zorla yaptıramazsın, içinde varsa yapar, beni başkalarıyla

Aldatması, ben hissetsem veya hissetmesem de “ “keşke bu duruma gelmeden bir şeyler yapsaydın” dedim

“Yaptım” dedi “neler yapmadım onun için” dedi, “ama nafile boşuna çırpınmışım çırpındıkça beraber batmışız”dedi.

“Bu evliliği kurtarmanın hiçbir yolu kalmadı artık sadece evde anne ve babayız karı koca değiliz sadece çocuklar

İçin aynı evi paylaşıyoruz çok acı içim acıyor , ben sabahlara kadar onu beklerken o başka kadınların

Kollarında sabahlıyor benim içim yanmasın da kimin yansın ben ağlamayayım da kim ağlasın sorarım sana Fatoş” dedi

“Yapacak pek bir şeyim yok üzülmekten başka ve sana destek olmakla dedim fakat nereye kadar çocuklar için”

Dedim, ”bu durumdan, tartışmalarınızdan aranızdaki soğukluktan çocuklar da etkilenir huzursuz

Bir ortamda büyüyüp yetişeceklerine daha sağlıklı bir ortamda yetişsinler” dedim ama ayrılın ayrı evler de yaşayın demedim

Kendisi de ayrılmak istiyor arkadaşımın ama sadece ve sadece çocukları için katlanıyor bu duruma devam etti ;

“Bana sıcacık gülümsemesini özledim bana Canım Aşkım gibi güzel sözler söylemeyeli tam 3 yıl oldu ve bende 3 yıl sonra

Ona adıyla hitap ediyorum gerekmedikçe konuşmuyorum çünkü konuşucak bir şey kalmadı anlıyor musun “dedi,

“Anlıyorum Canım “dedim “bak bir tek sen değilsin bu durumda olan çevremiz de o kadar çok var ki ve senden daha çok

Kötü durumda olanlar, bak kötünün iyisi bu dedim sağlıksınız çocukların da yanında, belki birgün bu durum tam tersine döner zamanla, belki düzelir tekrar eski güzel günlerinize dönersiniz” dedim , “yok Fatoş’ cum dönemeyiz artık” dedi , “nerden biliyor sun” dedim “hiç belli olmaz ayrılıp tekrar evlenenler bile var ki siz ayrılmadınız sen yine her şeyle ilgilen

Bir şeyini eksik etme aptal değil ki bu adam, nereye kadar böyle devam edecek senin değerini mutlaka anlayacaktır,

Sen yıpratma kendini”, “ iyi diyorsun da o başkalarıyla beraberken nasıl hiçbir şey olmamış gibi davranmamı bekliyorsun “dedi, “ işte dedim başka şeylerle meşgul olacaksın zihnini onunla değil, güzel şeylerle yorucaksın , düşündükçe daha da kötü hissedeksin kendini ve sabret biraz daha er yada geç anlayacaktır hatasını sana geri dönecektir” dedim. Ama ben ne kadar konuştuysam da arkadaşım ikna olmadı . Üzülmekten başka da yapacağım bir şey olmuyor umuyorum en kısa zamanda araları düzelir eski güzel günlerine dönerler, İşte birçok kadının yaşadığı durumlar çevremizde o kadar çok ki acısını içinde tutan dışarıya hiçbir şey yokmuş gibi davranan, acısıyla beraber yaşayan diliyorum yanlışlarını düzeltip en kısa zamanda evlerine dönerler arkadaşıma da moral vermeye çalışıyorum onada sabır diliyorum.

Sabrını sonucunu en iyi şekilde almasını diliyorum.

SAYGI VE SEVGİLERİMLE

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..