Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Buruk bir bayram...

Buruk bir bayram...
 

Bu bayram buruk bir bayram... 

Hani küsler bayramda barışırdı? 

O da eski bir gelenek olarak tarihe karıştı bu yıl.. 

Annem ve dayılarıım bu bayram ilk defa bayramlaşmadılar.. 

Ben de bayramı onlarla geçirmeye alıştığım için yanlarına gitsem mi diye tereddüt ettim ama kırgınlığım ağır bastı. Annemi üzmeleri de üstüne tuz biber oldu ve gitmedim. Bir kuru bayram mesajıyla geçiştirdim bu yıl onları.. 

Çünkü haksızlardı.. 

Konu her ne olursa olsun annemin yanına gelmelilerdi. Çünkü annem onların da anneleri sayılır, aile büyüğü.. 

Ama hepsi saçma sapan bahnelerle sildiler bizi.. 

Ve şimdi bu durumdayız.. 

Annem üzgün ve kırgın.. 

Bizde de küçük olmanın verdiği suçluluk duygusu.. 

Bazen gaza gelip kendimi teselli ediyorum ama kısa sürüyor. 

19 yaşımdayım ve ilk defa bayramım bu kadar buruk... 

Hala küçüğüm, o yüzden önceki yılların izleri var üstümde... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..