Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '19

 
Kategori
Şiir
 

Buruk Tat

Yıllanmış şarkıların şaraplığı var üstümde

Kınından çıkmış bir bıçak gibi keskin,

Bir iki damla kırıklık duruyor gözlerimde.

Batar, parçalar ve kanatır bu kırık

Gözümde bir perde gibi sırıttıkça kanadım

Aradıkça o uzak eskileri,

Zamanla alıştım,

Yıllandıkça karardım

Bir kenara attım kırıkları, uslandım

Kadeh kadeh yudumladım yalnızlığımı

Hâlâ ağzımda buruk bir tat...

Ağzımdan çıkan her bir söz sessiz

Sadece ben duydum, ben kanadım her gün

Hâlâ gözlerim yaşlı bilmezsin

Bir iki kırıklık aktı her bir kadehte

Bilmem kaç defa kaldım sensiz,

Kaç defa aradım sessizliği, sayamadım

Nasıl oldu da bir ben kaldım sürgün

Kaçtım kendimden,

Benliğimde benleştim

 

 
Toplam blog
: 3
: 75
Kayıt tarihi
: 01.07.19
 
 

Ben Simge. 18 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum. Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nde Fizik Tedavi..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 3
: 75
Kayıt tarihi
: 01.07.19
 
 

Ben Simge. 18 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum. Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nde Fizik Tedavi..