Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Bütün annelerin ellerinden öpüyorum

Bütün annelerin ellerinden öpüyorum
 

Annelerin günü kutlu olsun

Sevgili anne
Yar anne
Diyar anne
Seni bir güne sığdırmışlar
Sen 365 güne sığmazsın anne
Ne yere, ne göğe sığmazsın anne
Sen ancak yüreklere sığarsın anne…

Sevgi, senin eserin
Aşk, senin eserin
Şefkat, senin eserin
Bağış, senin eserin
Cennet, senin eserin anne…

Güller senin kadar güzel değil
Kokusu senin kadar güzel değil
Güneş koynun kadar sıcak değil
Bal, elin kadar tatlı değil anne…..

Seni bir güne sığdırmışlar anne
Sana haksızlık yapmışlar anne
Seni ben bir ömür yüreğime sığdırdım
Sen merak etme anne...

Sakın damlamasın gözlerinden bir damla gözyaş
Yüreğime düşmesin gök taşı
Ne bir damla gözyaşını bir cana değişirim
Ne de seni bin cihana değişirim anne...

Bize annelik verilmedi
Bize babalık layık görüldü
Size annelik verildi amma
Bize de anneyi sevmek için koca bir yürek verildi...

Kıyamam o cennet kokan ellerini öpmeye
Ellerin incinir
Seni yüreğimle öpüyorum anne….

BÜTÜN ANNELİRİ ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..