Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Bütün aşklarımı yıkadım

Bütün aşklarımı yıkadım
 

Bu akşam
Çamaşır leğeni gibiyim dostlar
Çamaşır suyuna yatırdım lekelileri
Çamaşır sabununla bütün aşklarımı yıkadım

Ne çamaşır ipi
Ne çamaşır sepeti
Ne çamaşır mandalı

Çamaşır azgınıymış iç gömleğim 
Şimdi çırılçıplağım...
 
Dünya çay ağacı
Çalkantılı hatıralar
Sevda  bir uzunçalarmış….

 
Bu akşam güllerim harlı dostlar
Ah bi dili olsaydı kaldırım taşlarının…
Çaresiz susardı-n  ince yağmur……
Yanağına bir veda busesi kondurdum 

 

Nil Alaz  

 

 http://www.flv2mp3.com/download/index/id/93495664/title/GULUMCAN_classical_guitar_solo 
 

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..