Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Bütün bebekler güzeldir, benim paşam süperdir

Bütün bebekler güzeldir, benim paşam süperdir
 

Heyecan içinde koşarak gittim ilk bebeğini kucağına almıştı kardeşim. Baktım beşiğinde yatıyor bekliyorum ki annesi güzel babası yakışıklı herhalde çocuk muhteşem bir görüntüde olacak diye. Amanın baktım ki sarı bir ten, kibrit çöpü gibi eller, buruşuk ve patlak gözler,Somalili karnı şiş çocuklar gibi.

Kardeşime sarıldım, kutladım onu.Çok samimi olmasam da "ay çokkk şekerrr" dedim ve kokladım onu. Kardeşim aman abla yalan söyleme lütfen herkes çok şeker çok hoş diyor, ben de görüyorum ne şeker ne hoş ama o benim canım oğlum" dedi aldı kucağına kokladı. Hoşgeldin bebeğimiz dedik sarıldık sevgi ile.

Kardeşimin ilk üç ay boyunca ellerimizi yıkatmadan kucağımıza aldırmadığı yiğenim(darılıyordum o zamanlar, hadi ben neyse diğer akrabalar tuhaf gözlerle bakar olmuşlardı) gitgide sarı olan teni beyaza dönüp yumuk yumuk elleri ve tombiş yanakları iri ela gözleri ile kartpostallardaki bebeklere benzemişti.

Onlarda olduğum bir gün eline tutuşturdukları şeftaliyi suları dirseklerine kadar aka aka yerken yere düşürdü, sonra yerden alıp yemeğe devam etti. Ben hemen tepki verdim "ay ayyyy yerden şeftaliyi alıp yedi "diye. Kardeşim hiç umursamadı bile bana; ablacığım önemli olan ilk üç aydı sonrasında çocukların bağışıklık sisteminin kuvvetlenmesi için bunun gerekli olduğunu söyledi.

Aramızda teyze yeğen hoş bir yakınlık oldu, hatta diyebilirim ki oğlumun yaptığı eşek şakası sonucu benim için gözyaşı dökendir benim paşam.

Kardeşimlerde geçirdiğim rahatsızlık sonucu tedavim gereği onlarda kalıyordum. İçerde istirahat ederken oğlum ve yiğenim balkondan etrafı izlerlerken yiğenim dört kat aşağıda ki betondaki çatlağı görmüş sormuş; Deniz abi o çatlak nereden olmuş? oğlum da "bilmiyormusun biraz önce teyzen balkondan düştü ve orada o çatlak oluştu, teyzeni de demin bir ambulans geldi ve annenin eşliğinde hastahaneye kaldırdılar" demiş. İnanıvermiş benim paşam ağlamaya başlamış, bende nedir bu ağlama sesi diye balkona geldim beni görür görmez koşarak geldi boynuma sarıldı "teyzeee Deniz abim beni kandırdı"diyerek.

Bir 10 kasım günü dünyaya gelen benim paşam benim için gözyaşı dökenim teyzesinin çocusuuu seni seviyorum nice nice yaşlara sevgi ile.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..