Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Futbol
 

Bütün Galatasaray taraftarı bloggerlara çağrı: Blogları terkedin!!!

Bütün Galatasaray taraftarı bloggerlara çağrı: Blogları terkedin!!!
 

Artık dayanılmaz hale geldi. Son haberler malesef doğru. Burdan; bütün Galatasaray taraftarı olan blog yazarlarına çağrıda bulunuyorum. Sadece Milliyet Blog'takiler değil.. Herkese..

Lütfen artık bloglarınızı geçici ya da kalıcı olarak kapatın! Kapatın; çünkü bazen susmak; haksızlığa karşı verilecek en büyük, en gurur kırıcı cevap olabilmektedir.

Bugüne kadar GS yönetimi ve biz taraftarlar; bunun dışında futbolun akil adamları her yerde söylediler. UEFA'ya kafa tutulmaz! Rest çekemezsin. "Ben 5 yıl gelmiyorum; İngiltere gibi yapacağım, 5 yıl sonra bütün kupalarınıza ambargo koyacağım" diye blöf yaparsan yemezler! "Yap da görelim" derler; yapmak zorunda kalırsın.

Neymiş efendim; iddianamede 8 takımın adı geçiyormuş; bunlar düşerse çok kötü olurmuş, biz kendi kendimize ligimizi oynar; herşeyi düzeltirmişiz. Zamanla unutulurmuş! Ya Sabır!

Bu konuda fazla konuşmak istemiyorum. Anlaşılan o ki; Aykut Kocaman'ın her sene devre arasında yapmaya alışık olduğu "polemik çıkarma" konusunda bu seneki manevrası da olumlu sonuçlar doğurmuş! Her başı sıkıştığında "3 Temmuzdan beri" diye başlayan cümleler kurmaktan utanmayanlar amaçlarına ulaşmışlar. Adeta Aykut'un "3Temmuzdan sonra güç dengeleri değişti" (Mealen; "artık eskisi gibi kollanmıyoruz") açıklamalarından sonra başta Başbakan, TFF eski ve yeni başkanları, Kulüp başkanları (Cavcav'ı yazmamak haksızlık olur) söz birliği etmişçesine "merak etme biz yine sizin yanınızdayız" tavrına giriştiler.

Şimdi güç dengeleri sizin istediğiniz gibi Aykut efendi.. Alın şampiyonluk da sizin olsun; kupa da sizin olsun.. Böyle çirkef bir ortamda futbol yazmak artık GS taraftarına yakışmıyor; ben kendime yakıştıramıyorum.

Bu yüzden çağrımı yineliyorum.. Bütün Galatasaray taraftarı blog yazarları; sayfalarınızı, bloglarınızı kapatın.. Protesto yapmaya başlayın..

Bir çağrı da yönetime.. Hiç gecikmeye beklemeye gerek yok.. Herkesin amacı belli. Orduspor maçıyla birlikte as takımı sahadan çekin. Sahaya A2 takımını çıkarın. Zira böyle bir ligde şampiyon olmamızın anlamı da yok; gereği de!

Ben bugünden itibaren spor yazılarımı kapatıyorum! Akıllı üsturuplu bir sonuç çıkana kadar! Ve kanımın son damlasına kadar bu şerefsizliği, bu kepazeliği protesto ediyorum! Sayın Başbakan; TFF Başkanı, kulüp başkanları... Ben size hakkımı "HARAM" ediyorum. Öteki dünyada iki elim yakanızda.. Hoş bu sizi pek ilgilendirmiyor olsa da şu an; hesap günü geldiğinde isteseniz de istemeseniz de hakkımı söke söke alacağım.. Buyrun meydan sizin şimdi....

 
Toplam blog
: 93
: 585
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

Elektronik ve haberleşme mühendisiyim. Galatasaray taraftarı; evli; 1 erkek çocuk babasıyım. ..