Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bütün gece seni seyrettim

DÜN GECE,

Bütün gece seni seyrettim.

Kırpmadan  gözlerimi…

Rüyanı gördüm yüzünde...

Ben olmalıyım, dedim yüzünü gülümseten.

Dudaklarım meşguldü senin dudaklarınla

Nefesim boynunu okşuyordu.

Sen uyuyordun ben seni seyrediyordum.

Kırpmadan gözlerimi.

Kolların sarmıştı yüreğimi.

Bacakların bedenimin üstünde,

Korkuyordun gecenden belki de kaçacağım diye.

Gözlerini öptüm gözlerimle.

Ellerini tuttum titrek korkak bedenimle.

Biran olsun kırpmadım kirpiklerimi

Bütün gece seni seyrettim.......

İstemedim sabah olsun, güneş yerini bulsun diye

Biliyordum kapanınca gözlerim

Gün olacak, güneş doğacak

Ve sen benim yanımda olmayacaktın..

Biliyordum kapanınca gözlerim tüm vakitler

Biz den çıkacak gecenin olacaktı.

Bütün gece seni seyrettim

Kırpmadan gözlerimi.

Gün oldu güneş doğdu ….

Ama senin yolun bensiz oldu.

Seni sevıyorum....

 

GÜNEŞ CAMCI GÖRGÜLÜ

 

 

 
Toplam blog
: 11
: 191
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Üniversitenin psikoloji bölümünü okudum. Fakat mesleğim danışmalık. Uzun yıllardır şiir  kısa zam..