Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

21 Mayıs '13

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Bütün gün... Akşama kadar evde ne yapıyorsun?

Çok değerli bir hanımefendi dostum uzun zaman uzak olduğu evine döndüğünde kendini ”hoş geldiniz” demek için aradım. Kendisini de yakından tanıdığım için aman kendini fazla yorma yavaş yavaş iş yaparsan daha doğru olur, dedim bana iş miş yapmayacağım kafamı dinleyeceğim, deyince güldüm tabi…

Sadece onun değil bir hanımefendinin iş temizlik yapmadan rahat rahat oturacağını hiç sanmıyorum ben, hiç temizliğe ihtiyacı olmazsa bile yapacak bir iş bulur hanımlar…

***

Adam akşam iş çıkışında eve geldiğine bahçe kapısının açık, bahçenin ise karmakarışık olduğunu iki çocuğunun ise çamurların içinde oynadıklarını görmüş.

Kapının girişindeki çöp kutusunun devrilmiş içindeki yemek artıklarının ortalığa dökülmüş, sokak kedilerinin ise başına üşüşmüş vaziyetteymiş.

İşe giderken bıraktığı arabası ise kapı ve pencerelerinin açık üstelik yan duracak şekilde park edilmiş.

İçeriye girmeden gördüklerine inanamamış. Daha içeriye girer girmez de halıların yerinden oynadığını bir ucunun kıvrıldığını, abajurların yan yattığını, salondaki televizyonun açık ve sesinin de sonuna kadar açık, televizyon sehpasının üzerinde ise yarısına kadar dökülmüş meyve suyu şişelerini görmüş.

Oturma odasına geçince de çocukların oyuncaklarının yerlere saçıldığını, elbiselerin ortalığa saçıldığını görünce mutfağa geçmiş aceleyle…

Mutfakta lavabonun üzerinde bulaşıkların dağ gibi olduğunu, bir bardağın yere düşerek kırıldığını, kırılan bardağın parçalarının masanın altına durduğunu görmüş, mutfak dolaplarından birini açtığında ise karısının elbiselerinden birini görünce içini bir korku kaplamış.

Karısının başına bir şey geldiğini ya da hasta olduğunu düşünerek hızla yatak odasına koşmuş. Kapıyı açar açmaz karısını yatağın içine uzanmış kitap okur bir vaziyette bulmuş.

Karısı hiç istifini bile bozmadan gülerek “hoş geldin, günün nasıl geçti” diye sorunca adam;

“Ne olsun her zaman ki gibi…” demiş.

Adam; peki, şimdi söyler misin bugün burada neler oldu? Diye sorunca kadın;

“Hani sen bana her gün, “bütün gün evde ne yapıyorsun ki” diye soruyordun ya;

-Eeee!

“İşte bugün her gün yaptıklarımı yapmadım…”

***

Onun için değerli dostumun hiçbir şey yapmayacağım lafına inanmamıştım kaldı ki dün akşamüzeri kendisiyle yine telefonda görüştüm, nefes nefeseydi ne oldu diye sordum, şimdi kömürlükten çıktım, çok karışmıştı düzenledim, dedi…

Her zaman söylerim dünyanın da ülkemizin de güzelliği mutluluğu barışın huzurunda temeli kadınlarımızın elindedir…

Yüreğinizden sevgi ve umut yüzünüzden gülümseme asla eksik olmasın efendim…

Sevgilerimle;

 

Erdoğan ÖZGENÇ

 

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..