Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Bütün partilerle yarışan tek parti; AK Parti

Bütün partilerle yarışan tek parti; AK Parti
 

Her yerde iddalı parti


Her basın organın anket yapıp bir partiyi desteklemesini anlamıyorum. Neden bu yapılıyor? Oyları istediği partiye yönlendirmek için mi? Olabilir.

Bazı anketlere bakıyorum ki çok ilgilenirim Ankara'da Ak parti %38 almış ama kafamı çeviriyorum diğer ankete bakıyorum Ankara'da CHP %35 almış. Hangisi doğru acaba diye düşünüyorum. Neyse başka ankete bakmayacapım deyip kapattım gözlerimi. Neyse konuya geleyim. Anketlerde enteresan bir şey dikkatimi çekti.

Sadece AK Parti bütün bölgelerde yarışan Parti olma özelliği gösterdi. Nasıl mı? İzah edeyim.

Antalya'da AK Parti CHP ile yarışıyor. DTP, MHP gibi partilerin iddiası büyük değil.

Diyarbakır'a bakıyorum AK parti DTP ile yarışıyor. MHP, CHP burada iddalı değil.
Adana'ya bakıyorum AK Parti MHP ile yarışıyor. CHP, DTP burada iddialı değil.
Yani bu nedenlerden sonra şunu diyebiliriz ki Türkiye'yi baştan başa kucaklayan Parti hükümete geliyor. Yani CHP'nin yapması gereken sadece Antalya, İzmir, İstanbul, Ankara değil Diyarbakır, Van, Ardahan, Siirt ve Şırnak'ta da iddalı olması gerekir. AK parti'nin başarısı buradan geliyor diye düşünmek tamamen doğru olur.

Kimin nerede kazanacağına gelince;

İstanbul ve Ankara'da- AK parti

Diyarbakır DTP

İzmir-CHP

Antalya-CHP ya da AKP çekişmesi çok hararetli geçiyor.

Bursa-Ak Parti

Kocaeli Ak parti

Sakarya-Ak Parti

Adana-MHP

Van-DTP

Tekirdağ-CHP

Edirne-AKP

MersinCHP

Konya-AK Parti

Sivas-AK Parti

Erzincan-Ak Parti

Çankaya BelediyesiAK Parti ya da yüksek ihtimalle CHP

Erzurum-Ak Parti

Afyon-AK Parti

Eskişehir-AK Parti

Kütahya-Ak Parti

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..