Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bütün tavukların kocası horoz!

Bütün tavukların kocası horoz!
 

Gökyüzünün masmavi bir örtüye dönüştüğü günler de öyle veya böyle Bahçem isimli çay bahçesinde bir demlik semaver çayı içmek keyifli anlarımızdandır.
Özellikle çocuklar için oldukça güzel bir alan olan Bahçem’de kızım da hayli rahat ediyor.

Kâh tavukları kovalıyor, kâh Pekin Ördeklerini kovalıyor.
Arada bir Bahçem’in maskotu sevimli köpek Çiko ile oynuyor.
Tabi bu arada yerinde durmayan tiftik tüylü Poki’de onlara katılıyor.

Geçtiğimiz günler de yine yolumuz Bahçem’e düştü ve bir portakal ağacının altında bulunan ahşap masanın kenarındaki sandalyelere kurulduk.
Çaylarımız geldi.
Demli, tavşan kanı çaylarımızı yudumlarken kızım da oradan oraya koşuşturmaya başladı.

Etrafta yine tavuklar, ördekler ve köpekler.
Bu arada bir köşeye sinmiş olan Angora Tavşan Yosma’da etrafı izliyor ve otları kemiriyordu.

Emel hanım yine o her zamanki güler yüzü ve sempatik tavrı ile yanımıza geldi, hemen yanı başımızda bulunan kokulu Bodrum mandalinası ağacından koparttığı mandalinaları ikram etti, ve kızımla güzel bir sohbete daldılar.
Kızım Emel Hanım’a bir ara şok edici bir soru sordu.
“Emel Teyze, şu horoz hangi tavuğun kocası?”
Emel Hanım ne diyeceğini şaşırdı.
Doğru bu ya Emel Hanım’ın yerinde olmak istemezdim.
Ve Emel Hanım cevabı verdi.
“Bütün tavukların kocası” demek zorunda kaldı.
Tabi kızım da bir şaşkınlık.
“Nasıl yani?” diyerek yüz ifadesinde bir şaşkınlık belirtisi ortaya çıktı.

İdil bana dönerek kulağıma eğildi ve “Baba biliyor musun şu horoz var ya bütün tavukların kocasıymış”.
Ne yalan söyleyeyim zor bir durum.
Doğrusu diyecek bir şey bulamadım.
“Öyledir” demek zorunda kaldım.
Kızım şaşkın tabi.

Ne yapsam bilemedim ki.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..