Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

bütün yangınlar benden sana

Bir yanık kokusu var derinlerde…

Tütsü yakar mısın sen..

Kızgın mum damlası eline aktı mı hiç?

Ya da kibrit kokusu hoşuna gider mi?

İstanbul yangını kokar mı saçların; ellerin Ada…


Peki neden yanık kokuyor nefesim..

Sen neden yakıyorsun içimi?


Simit - gazoz dedin

Ben…

Leylaklar diyecektim sana.

Leylak kokulu sabunların hikayesini anlatacaktım.

Trenlere bindirecektim seni…

Son vagondan beraber ovaya bakacaktık

Buğday saçların uçuşacaktı rüzgarda

Ben gelincikleri seyredecektim…


Küçük! gözlerin neden serin senin,

Neden buz gibi sözlerin?

Vedalar isteme benden,

İnsanlara el sallamam ben, istasyonlara sallarım

İnsanlar yalnızlığı tam bilmez, oynarlar sadece

Onlar yalancı yalnız.

Ama..

Yorgun, yaşlı istasyon (senin kadar tanıdık)

Çeşmesi, simitçisi, yosunlu taşlarıyla

Sen kadar ıssız.


Bir yangın tamamen sönmez küçük…

İçin için yanar.

Yanan eşya bilir sadece, köz bilir, ten bilir,

Trendesin diye yol da bitmez yolculuk da…

Gelincikleri ne sen sor, ne ben söyleyeyim

Alev alev yanar gelincik

Rüzgar bilir, yol bilir….

Yangın sönerken büyür mü küçük?

Benim büyürken küçüldüğüm gibi…

Senin serin gözlerin olmasa…

Tanır mı kalbim senin içinden geçenleri…


Sen depremleri iyi bilirsin,

Yıkılmak yok olmak ne demek.

Ben yangınları saklarım içimde…

Bir yanık kokusu var derinlerde

Bir yangın…

KASIM 2006
ADA

 
Toplam blog
: 19
: 1037
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

ZUHAL EROL Ankara doğumlu. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bö..