Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bütünsel Politikaya Geçelim

Bugünlerin en yanlış görüntüsü
Cumhurbaşkanının
Aşırı şekilde günlük politika tutkusu
Bu tutkusunu
Genel seçimlere saklamalı Cumhurbaşkanı
Kendisinin aday olduğu seçimde
Politikaya katılmalı
Ancak koşullara uyarak olacak bu katılış
Bugünkü gibi
Ayrıştırıcı küskünlükler yaratıcı olmayacak
Seçime katılış
Güzel düşünceler
Güzel söylemler
Güzel davranışlar
Öne çıkacak bu katılışta
Bugünkü gibi
Çirkin görüntüleri asla görmeyeceğiz
Aynı halk için yapılan seçimde
Her aday barışık olur
Birbirlerine kardeşçe bilgece
Yaklaşımlarla yaklaşılır bu seçimde
Aslında her seçimde de böyledir
Seçim halkla birlikte halk için
Düşünmek çözüm üretmek
Çözümü uygulamak için yapılır
Asla ve asla
Bugünkü gibi halk dışlanarak
Ve de
Sadece oy vermesi istenerek seçim yapılmaz
Bu seçim şekli ilkeldir
Halkı adam yerine koymamaktır

Ben bu ülkeyi ve insanlarını yani halkımızı
Koşulsuz şekilde çok seviyorum
Bu bağlamda da
Doğru seçim yapılsın istiyorum
Bunu da yazıp duruyorum
Özlediğim tek şey
Halk bilinçli şekilde oy versin
İşte o zaman o kimi seçerse
O seçilen benim de seçtiğim olur
Asla
Ben bu kişiye oy vermedim hadi oradan demem
Büyük bir çoğunluğun öğretmeni olarak da
Herkesin olaya böyle bakmasını öğütlerim
Ve bu bağlamda
Sayın Cumhurbaşkanının da
Sözlerimi değerlendirip kabullenmesini beklerim
Cumhurbaşkanı
Herkesin Cumhurbaşkanıdır
Öyleyse
Herkese eşit yaklaşacak Cumhurbaşkanı
Seçim olsun
Başka konu olsun
Gerçek tarafsızlığı yaşayacak
Kim seçilirse seçilsin onu kabullenecek
Çünkü özgür halkın beğenisi bu diyecek
Bugünkü gibi
Günlük politikanın içine dalıp
Günlük politikayı yönlendirmeye çalışmayacak
Cumhurbaşkanı
O böyle yapacak ki
Diğerleri de ona bakıp onun gibi yapacaklar
Ülke halkı
Birlik beraberliğe kavuşacak
Yeni güçler oluşturacak
Bu da
Ekonomik gelişmeyi hızlandıracak
Halk işsizlik sorunu yaşamayacak
Açlık açıklık yokluk yoksunluk yok olacak
İnsanlar gelip geçici mutluluktan
Mutluluk haline geçecekler
Gel Cumhurbaşkanı duy beni
Gündelik değil bütünsel politika yapan ol
Şu ülke
Barış ve kardeşlik ülkesi olsun
Halk huzura ersin
Yarın endişesini atsın beyninden
Senin de adın çağlar boyu güzel anılır olsun


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..