Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Buyrun şimdi tanrının sofrasına!..

Buyrun şimdi tanrının sofrasına!..
 

Günün anlamı: Bugün benim için ‘’HEDEF’’ günü

Uzun zamandır ertelediğim ve örtülü savunmalarla geçiştirdiğim bireysel hedeflerimi bu kez kararlı bir şekilde ortaya koyuyorum ve dürüstçe hiçbir örtülü savunma yapmadan eyleme geçiyorum.

Günün duası: Tanrım bana kararlı olduğum hedeflerimi gerçekleştirme gücü ver ve bu hedefler için beni sabah yataktan fırlatacak neşeli enerjiyi sağla.

Günün Onaylaması : ‘’Başardıklarım; başaracaklarımın teminatıdır’’ sözüne sadık bir insanım.

Günün Notu: Çoğunlukla neyi isteyeceğimiz konusunda kararsızlık yaşarken neleri istemediğimiz konusunda tanrıdan sürekli talepte bulunuruz.
Yüzümüzü olumsuz sandığımız şeylere çevirdiğimizde tanrıdan bunları başımıza vermemesini dileriz. Oysa yüzümüzü güzel şeylere çevirsek, tanrıdan hep bu güzel şeyleri başımıza vermesini isterdik.
Bir deneyelim mi ne dersiniz. Ben deniyorum. ‘’Allahım bu güzel insanları başıma ver’’

Günün Sözü: Hedefi belli olmayan bir yelkenliye hiçbir rüzgar yardım edemez İrlanda Atasözü

Evrenin Kütüphanesinden:CAMILLE PISSARRO (1830-1903) İzlenimci akımın temsilcisi olan sanatçı, ustalığı ve yetkinliği bakımından önemli bir yere sahiptir. Bu akımda büyük eserler yaratan sanatçı aynı zamanda en yaşlı olanıdır.

Günün Yasası: İSTEK YASASI

Evrenin zengin sofrasından her şeyi isteme hakkına sahibiz. Ancak bu çok hassas bir konudur. Sofradaki her şeyin bir amaç için orada olduğunu bileceksiniz.
Bir şeyi isterken diğerlerini kötülemeyeceksiniz. Başkasını kıskandıracak ya da yerecek bir şekilde istekte bulunmayacaksınız. Aldığınız şey kimseye zarar vermeyecek. Verebileceğiniz şeyi isteyeceksiniz. İstediğiniz şeyle başka bir şeyi birleştirip yeni bir şey üreteceksiniz.
İstediğiniz şey evrene ve insanlığa katkıda bulunacak. Buyrun şimdi tanrının sofrasına...

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..