Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Büyü

Büyü
 

Başka türlü olamazdı. Bu kalp çarpıntılarının başka sebebi bulunamazdı. Ne zaman, nasıl oldu umursamıyorum... Bir büyü yapıldı sessizce. Buldum kendimi ya da kaybettim.

Yüzüme dokundurdun önce sihirli değneğini. Işıl ışıl oldum, aydınlık saçar oldum her hecenle. Gözlerim seninle "merhaba" dedi ayağı tozlu bahara. Bahar mı seni sen mi baharı getirdin önemsemedim. İkinizde yanıbaşımdaydınız işte.

Dudaklarıma dokundurdun bir büyülü toz. Önce sus pus kesildi, içinden geçirdilerini dökemedi hiç bir dile. Sonra susamadı aşka susadığını anladığı vakit. Birde gülücükler saçmaya başladı aklına her geldiğinde etrafına.

Ruhuma değdirdin ellerini. Yıllarca içimde biritirdiğim ne kadar korku, telaş, yakınma varsa topladın bir çırpıda. Attın ulaşamayacağım uzak ırmaklara. Pırıl pırıl oldum avuçlarında.

En son kalbime dokundurdun dudaklarını usulca. Tüm yaralarımı iyileştirdin, kabuklarımı söküp attın yerinden. Kanamasından korktuğum için dokunmadıklarının aslının, ne kadar temiz kaldığını gösterdin sihrinle.

Başka türlü olamazdı... Sen olmadan ne gözlerim, ne kalbim, ne ruhum başaramazdı ayakta kalmayı, baharı karşılamayı. Ve hiçbir aşk isteyemezdi bir büyüye bu kadar razı olmayı.

 
Toplam blog
: 33
: 523
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

11 Haziran 1983 doğumluyum. Sağlıkçı olmama rağmen uzun zamandır edebiyata ilgi duyuyorum. Aklımda b..