Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '20

 
Kategori
Sosyoloji
 

Büyüdün Sen Deyince Büyürüz

“Sen artık büyüdün kocaman adam oldun”

Sadece bir kuru sözle değil tabi, az biraz büyümen ve hayat şartlarının da bu durumu destekliyor olması gerekir.

Zengin çocuğuna denmez bu, aklı başında olmayana da.

Filmlerde rastlıyoruz ama gerçek hayatta da vardır çünkü bunu gerektirecek çok durumlarımız oluyor.

Evin büyük oğlu, 16’sını geçmemiş, geçerse zaten büyük oluyor. Ben olmadım, sert babam büyüğümüze de küçüğümüze de güvenmezdi. Zaten babam ölmedi, öldüğünde de ben de babaydım zaten; tam da “büyüdün sen” çocuğuydum oysa Küçük Emrah gibiydim.

Genelde babası ölmüştür, evin reisi artık sensin denir anneye rağmen de anaç anneler izin vermez.

Yaşımız da büyür sanki kardeşimiz olmasa bile abi oluruz, ceket omuzumuzda. Çocuk da olsak inandırıcı olur üstelik haline değil tavrına bakarlar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..