Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Büyük buluşmanın ardından

Merak ediyordum Miliyet blog yazarları toplantısını kaç günden beri. Toplantı günü iki hafta önce bildirildiği için katılma şansım çok azdı. Bir an once toplanıi bitsede orada olup bitenleri öğrensem diyordum. Benim merak ettigim daha çok yıllardan beri yazılarını okuya okuya okumayı ve yazmayı sevdiren gazete duayenleri idi, değerli köşe yazarlarının bu toplantiya katılıp katilmiyacaklarini merak ediyordum.

Kendini egitime adamis ve egitime bircok katkisi olan sayin Abbas Guclu, tasi her zaman gedigine koyan sayin Hasan Pulur, bir zamanlar Turkiye Buyuk Millet Meclisi catisi altinda yaptigi muhalefet ile hukumetleri zor durumda birakan sayin Cetin Altan, haber pesinde kosarken hayati derecede tehlike atlatan Fikret Bila, uzlasmaci yazilari ile topluma mesajlar veren sayin Taha Akyol, Usta kalemi ile sayin Guneri Civaoglu, arastirmaci gazeteciligi ile bircok yapita imza atan sayin Can Dundar, ekonomiyi herkesin anlayabilecegi dilde anlatan sayin Gungor Uras ( bu degerli yazarlar ilk anda aklima geldigi icin isimlerini hemen sayiverdim) ve diger degerli kose yazarlari ilede tanismak isterdim. Sayin Sedat Ergin ve sayin Guneri Civaoglu`nun toplantida oldugunu ogrenince diger yazarlarinda orada olmasi geceye daha fazla renk ve heyecan vermezmiydi diye dusundum. Bir sonraki toplantida bu degerli yazarlarimiz ile ayni havayi teneffus etmek inanin amator blog yazarlarina ayri bir sevk ve zevk verecektir. Belki ben abartiyorum ama ben gazeteyi herkes gibi normal okumazdim. Kafamda kose yazarlarinin siralamasi vardi, o siralamaya gore okurdum degerli kose yazarlarinin yazilarini okuma isi bittikten sonra gazete okunmayacak hale gelirdi sayfalari gereginden fazla cevirmekten. Benim gozumde kose yazarlarinin yeri bir baskadir onun icin onlarla tanismak bana ayri bir haz verir, degerli editorlerden rica ediyorum bir sonraki toplantiya eger lutfedipte katilmak isterlerse degerli kose yazarlarimizida davet ederler mi?

Toplantiya katilan arkadaslarimiz toplantiyi butun yonleri ile aktardiklari icin, katilamiyan bir kisi olarak sadece katilamayisimin uzuntusunu yasiyorum demekten baska yapacak bir sey yok. Bir sonraki toplantida diger katilamayan arkadaslar ve aramiza yeni katilacak arkadaslar ile birlikte bunun acisini cikartiriz diye dusunuyorum. Milliyet blog ekibine, calismalarda olupta hep perde olan gorevlilere, toplantida emegi gecen herkese tesekkur etmek istiyorum. Sevgiyle kalin, yuzunuzden tebessum eksik olmasin

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...