Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Büyük Fenerbahçe taraftarı Ali İsmail Korkmaz ile başlayan umudumuz

Büyük Fenerbahçe taraftarı Ali İsmail Korkmaz ile başlayan umudumuz
 

Ali İsmail Korkmaz’ı döverek öldürdüler.

Daha 19 yaşında, düşlerinde özgür dünya olan Fenerbahçeli güzel insanı…

İçimiz yandı. Milyonlarca taraftar günlerce “Ali İsmail Korkmaz Fenerbahçe Yıkılmaz” diye bağırdı. Digitürk korktu, basının çoğunluğu çekindi yazmaya…

Türk adaletine sığındık ancak bu acıyı verilecek ceza hafifletir umuduyla.

Kamera görüntüleri, hastane raporlarına rağmen mahkemenin aldığı karar hepimizi üzdü…

Ama milyonlarca taraftar, yürekli basın Ali İsmail Korkmaz’ı unutturmadı yapılan haksızlığı hep hatırlattı.

Yargıtay 1. Ceza Dairesi, Ali İsmail Korkmaz'ın ölümüyle ilgili davada, yerel mahkemenin kararını bozdu. Daire, sanık polis memurlarının tahliye taleplerini de reddetti. Dava, yeniden görülecek.

Haberi duyduğumda hüngür hüngür ağladım. Annesi, babası geldi aklıma. Demek ki peşini bırakmadığımızda adalet yerini buluyor dedim. Milyonlarca taraftar boşuna Ali İsmail Korkmaz diye bağırmadı diye düşündüm. Adaletin elimizde olduğunu hatırladım. Umudum yeşerdi ülkem adına…

Türk adaletine, hukuk adamlarımızın vicdanına çok güveniyorum. Yeniden yargılama sonrası hak yerini bulacak Ali İsmail Korkmaz huzurla uyuyacak inşallah.

Büyük Fenerbahçe taraftarının kalbinde bu akşam oynanacak Antalya maçında yine Ali İsmail Korkmaz olacak ama bu sefer umutlarla…

Daha 19 yaşında, düşlerinde özgür dünya
Öptüğü çubuklu forma, yaşayacak anısında
Ali İsmail Korkmaz, Fenerbahçe yıkılmaz

https://www.youtube.com/watch?v=vD-0wogfjNM

https://www.youtube.com/watch?v=cWiPHx0Toyw

 

 

 
Toplam blog
: 56
: 1253
Kayıt tarihi
: 24.11.11
 
 

Gazeteci ..