Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Büyük ikramiye bana çıkarsa

Büyük ikramiye bana çıkarsa
 

Çanakkale'de bir biletçi


Büyük ikramiye baba çıkarsa..

1-Bankaları arkamdan koşturmam.

2-Daha önce girdiğim(İkramiyeden önce) bana çay söylemeyen müdürlere kızmam.

3-50 takım elbise almam.

4-Kesinlikle marka giyinmem.

5-Dostlarımın bir listesini çıkarmam.

6-Arabamı değiştirmem.

7-Yıldızı bol otelde yatmam.

8-Pahalı yemek yenilen yerlere gitmem.

9-Milletvekili adayı olmam.

10-Karıyı boşamam.

11- Öğretmenlikten istifa etmem.

O zaman benim paraya ihtiyacım yok. Bana çıkmasın büyük ikramiye.
*
Büyük ikramiye bana çıkarsa…

1-Banka müdürlerini kapımda direk yaparım.

2- Parayla dövmem gerekenleri dövdürürüm.

3-Karıyı boşarım.

4-Çıtırlardan harem kurarım, fındık kırarım.

5-Son model birkaç araba alırım.

6- Tanıdıklarımı tanımam.

7-Hiç kimseye zırnık koklatmam.

8-Tefecilik yaparım.

9- Yanıma yaklaşanları ısırtmak için köpeklere yatırım yaparım.

10- Hiçbir hayır kurumuna yardım etmem.

11-Milletvekili olurum.

Böyle işlerin peşine düşeceksem, bu para bana çıkmasın.
*
Büyük ikramiye bana çıkarsa…

1-Bir vakıf kurarım.

2-Bin kişinin çalışacağı bir iş yeri açarım.

3-Bir okul yaptırırım.

4-Bir aşevi açarım.

5- Köyümü yaşanacak hale getirim.

6- Başarılı çocuklara burs veririm.

7- Bir çocuk ormanı kurarım.

8-Bir çocuk hastanesi kurarım.

9-Müzik Okulu açar, ücretsiz eğitim verdiririm.

10-Bilimsel çalışmaları desteklerim.

11-Çevrenin korunması ile ilgili çalışmaları desteklerim.

Böyle “düşüncelerim ve isteklerim” olunca da, bu para bana çıkmaz.

*

Hayal bu, adamı abudik gubudik konuşturur.

Hayallerim yine de devam edecek, 1 Ocak günü sabahına kadar.

Ben biletime 1 Ocak’tan sonra bakacağım. (Bir bilet aldım da.)

Yeşillik olsun.

*

Herkese mutlu yıllar.

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..