Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Büyük kaza yaptım (Kamyon hatasından dolayı)

Büyük kaza yaptım (Kamyon hatasından dolayı)
 

KURALSIZ KAMYON HATASINDAN DOLAYI, KAZA YAPTIM, ÖLÜMDEN DÖNDÜM

Bu sabah da her sabah gibi okula gitmek için, arabama binip, yola koyulmuştum.
Ama ne yazık ki, yaptığım kazadan dolayı, okuluma gidemedim.

Sabah saat 8:30 sularında Karatl tem otoyolunda, sol şeritte ilerlerken, sağ tarafımdan aniden önüme geçen kamyona, çarpmamak için, ne kadar frene bassam da, vurmamak için mücadele etsem de, aracımın sağ tarafını altına aldı.
Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde de aracım, kamyonun altına girer girmez, döndü.

Tabiî ki arkada seyir halindeki araç da benim dönen arcıma sol taraftan çarptı.
Bu arada kamyon şoförü, plakasını göremeyeceğimiz bir uzaklıkta, sağa kamyonunu park etti.

O esnada yoldan geçen 155 polis aracı, ben şimdi kamyonun plakasını alır, trafiğe haber veririm dedi.

Fakat ne yazık ki, polis kamyonun yanına gittikten sonra, her ikisi de oradan kayboldu.

Yani o şaşkınlıkla ne ben plakayı alabildim, (zaten alamazdık yaklaşık 300 metre uzaklıktaydı) ne de benim araca çarpan diğer iki arkadaş.

Onlar da şaşırmışlardı, hem bana vurdukları için, hem de böylesi feci bir kazadan benim nasıl sağ çıktığıma inanamıyorlardı.

Neyse, çok şükür ki böylesi bir kazadan, yara bile almadan, kurtuldum. Ancak aracım çok hasarlı şu anda.  Şimdi benim anlamadığım birkaç nokta var, onları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Birincisi, sol şeritte giden araç sağdan sollamaz değil mi?

İkincisi kamyonun sol şeritte ne işi var?

Üç, ilerde park ettikten sonra, gel bir bak bakalım çarptığın aracın içindeki insan sağ mı? Yaralı mı? Ölü mü? Kaçmak neyin nesidir?

Hiç mi insanlık yok! Polisin yaptığı zaten, o da insanlık dışı; gittin al plakayı, görevini yap neden bırakıyorsun kamyonu?

Türk polisi böyle mi olmalı? Vatanı korumak, milleti korumak böyle mi olur?
Polisin benden aldığı kocaman bir bravo başka söyleyecek bir şey bulamıyorum.
Bu ülkenin polisi bunu yaparsa, kamyonun çarpıp kaçmasına söyleyecek hiç bir sözüm olamaz.

Bugün gerçekten çok büyük bir kaza atlattım. Eğer kontrollü bir şekilde frene basmasaydım, tamamen kamyonun altından sağ çıkmam, mümkün değildi.

Çok şükür ki Allah korudu.

Teşekkür ederim arkadaşlar, sizlerle paylaştım da rahatladım.

Hepinize, güzel günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..