Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Büyük Sevdalara

Büyük Sevdalara
 

BÜYÜK SEVDALARI KALDIRAMAYAN TÜM KÜÇÜK YÜREKLERE SESLENDİM...

Sizler tüm sevmeyenler büyük sevdaları kaldıramayan küçük yürekler benim için kapanmış bir sayfasınız artık sadece satırlarımı doldurduğum... Hayatımdaki sayfaları tek tek koparıyorum sizinle yaşananlar bölümünden...

Sizler ilk sayfaydınız... Doldurduğum bölümlerimin... Bir hayal gibi... Uzun bir hayat romanıydı bu gerçekle bağdaşmayan, gerçekten uzak hep olasılıklar üzerine kurulu olan gerçeğe bir türlü yakıştırılamayan, sevdayı inanmayan yüreklerin, sevdayı taşıyamayan- taşıyamayan hatta taşıttıramadan terk eden sevdaların yaşanmamışlığı vardı gerçek ama bir okadar yazılanlar kadar hayal olan...

Oluşan paragraflar bir türlü bitmeyen sonu cümleler gibi doldurdunuz sayfalarımızı... Şimdi zamanı bu son paragraf, son nokta...

Şimdi son sayfamıza koyduğum noktalarsınız(.) Sadece nokta, üç nokta, virgül, noktalı virgül değil... Küçük ama anlamlı bir nokta.

Bugün ben sizinle o sayfayı da yırttım...

Tekrar açılmayacak biçimde... Ama yırtmak bile yetmezdi... Böyle seven yüreklere...

Ne şimdi seni hatırlatacak bir şarkı kaldı kulaklarımızda, ne bir his duygulanacak, taşmıştık ya hani dün akşam şimdi önümeze ne gelirse yıkıp geçiyoruz yakaraktan...

YAKTIM...

Savurdum küllerinizi denize... Şimdi tarifi olmayan sesizliğimizin ve sensizliğimizin yanına... Ruh hafiflemiş, tozlar yok olmuş buram buram sevgi ve özlem kokuları sinmiş olan yüreklerimizde...

Ağır bir yanık kokusu sarmış dört bir yanı... Sarmalı ki koku herşeyi hatırlatmalı...

Görüyorum bir sürü yürek var buralarda... Kimisi kendince kaçıyor zamandan, zamana meydan okuyamadan...
Gitmek çözüm olsaydı dururmuydum hiç... Gittiğimiz yerlerde düşüncelerimiz ve biz...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..