Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Büyük sevgilim

Büyük sevgilim
 

Kızımla mutfaktayız. Bir yandan akşam yemeğini hazırlamaya çalışıyorum bir yandan da kızımla ilgileniyorum.

Soruların ardı arkası kesilmiyor:
- Baba biz ne yapıyos?
- Yemek yapıyoruz kızım.
- Neden?
- Açız çünkü. Büyümek için yemek yememiz lazım...
- Ben de yapayım mı?
- Tabi kızım bana yardım edebilirsin.
Kısa bir sessizlik, ardından sorular tekrar başlıyor:
- Baba sen ne yapıyon?
- Çorbayı ısıtıyorum kızım.
- Tuz attın mı?
- Attım kızım.
- Karabiber attın mı?
- Attım kızım. İstersen sen de tabakları masaya koyabilirsin.
Elindeki tabakları özenle masaya dizerken izledim onu.
Çok duygulandım, kelimeler ağzımdan dökülüverdi:
- Benim güzel kızım sen ne kadar da çabuk büyüdün böyle....
- Ben artık büyük oldum.
- Evet küçük sevgilim benim...

Bir anda ciddileşti, elleri belinde bana dönerek:
- Hayırrr! Ben küçük değilim, Büyük Sevgilinim...
Memet Harun Özer

 
Toplam blog
: 4
: 250
Kayıt tarihi
: 28.11.12
 
 

  Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü Mezunuyum. Halen özel bir şirkette Bi..