Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
Sinema
 

Büyük usta Şener Şen

Büyük usta Şener Şen
 

Uzun zamandır bir filmi bu kadar zevk alarak izlediğimi hatırlamıyorum. İzlediğimiz Amerikan filmlerinin aksiyonlarından kurtulup uzun zamandır bir Türk filmi de izlemiyordum açıkcası. Ustanın Gönül Yarası'ndan sonra sesi soluğu pek çıkmamıştı. Kabadayı dediler, Şener Şen oynuyormuş dediler ve gittik. Zaten filme baştan Usta'nın ismini duyunca olumlu duygularla gitmiştik. Film ara verene kadar soluğumu tutarak, zevkle, hayranlıkla izledim. Şu an yazarken bile sahneler kıpır kıpır akıyor gözümün arka perdesinden. Etrafımdaki çoğu kişi filmi Eşkiya ile karşılatırdı ve Eşkiya kadar iyi olmadıklarını söylediler. Ben öyle düşünmüyorum.Şener Şen'de bu konuya dün akşam yayınlanan Genç Bakış Programı'nda cevap verdi. Eşkiya'nın yerinin ayrı Kabadayı'nın yerinin ayrı olduğunu söyledi. Çok doğru bir cevaptı bence. Kabadayı'ya gelince, biliyorsunuz ki uzun zamandır t.v' de mafya konulu bir çok dizi var. Özellikle bir tanesi var ki asla tasvip etmediğim uzun yıllardır seyirciye sunulan, oyuncularının karakterlerle özdeşleştirilidiği, öyle muamale yapıldıkları ve oyuncuların ise bu dizi sayesinde acayip para kazadıkları bir dizi.

Her neyse işte Kabadayı'da da mafya, devlet teşkilatı gibi konular ele alınmış. Sinemadan çıkınca şöyle dedim ' Şener Şen bu konulu bir filmi ancak bu kadar güzel çekebilirdi diğerlerine cevap olsun, tek film herşeyi gediğine oturtur. Tabii tüm bu duygularımın içinde Şener Şen'e hayranlığımda ağır basıyor olabilir. Kabadayı çok güzel bir filmdi. Rasim Öztekin ve Kenan İmirzalioğlu'nu da unutmamak gerek. Oynadıkları rolün çok güzel hakkını vermişlerdi. Sürmeli ve Devran arası son dialog hele müthişti. Şener Şen'i izlemek zaten hepiniz bu duyguyu çok iyi biliyorsunuz söylememe gerek yok. İsmail Hacıoğlu yerine başka bir oyuncu tercih edilebilirdi. Filmde en çok beni etkileyen Devran ve Ali Osman arası çekişme, dialoglar ve raconlardı. Ben film eleştirmeni değilim burada sadece necizane fikirlerimi söyledim. Eğer filmi görmemiş olanlar varsa mutlaka gitsinler. Bu arada bir şeyi yazmadan geçemeyeceğim dün gece Genç Bakış'ın konukları Şener Şen ve Kenan İmirzalioğlu idi. Üniversite olarak İstanbul Tİcaret Üniversitesi seçilmişti. Tam yatmaya hazırlanırken annemin haber vermesi üzerine 2.30 programı izledim fakat konukların bu kadar şahane olmasına rağmen, gençler çok pasifiler. Sorulan hep aynı döngü içinde oldu. Gençlerde aktiflik çok vasattı ve program çok sıkıcı geçti. Salonda sürekli bir uğultu vardı. Konuklar konuşurken ya da sorular sorulurken salonda sürekli bir uğultu vardı. Şener Şen soruları duymakta epek sıkıntı çekti. Soru soran öğrencilerin arkasında sürekli gülen, kameraya çeşitli hareketler yapan başka öğrenciler vardı. Hiç hoş değildi ve program çok sıradan ve tatsız geçti. Üstelik Şener Şen'i ne kadar görebilyoruz ki t.v 'de...

 
Toplam blog
: 45
: 1108
Kayıt tarihi
: 07.01.08
 
 

1986 doğumlu.  ..