Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Büyükada buluşmasına bir hafta kaldı...

Büyükada buluşmasına bir hafta kaldı...
 

Özlenen Büyükada buluşmasına az bir zaman kaldı. Katılacak yeni arkadaşların olması, özlediğim arkadaşlarımla hasret giderme durumu… Heyecanım had safhada… Bu arada tesisle tekrar görüştüğümde kendi müzisyenlerinin hazır olduğunu söyledi yani ayrıca müzisyen tutulmayacak. Evet arkadaşlar 5 – 6 Haziran tarihinde Büyükada bizleri bekliyor, keyifli sohbetler olacağına, keyifli anlar yaşayacağımıza inancım sonsuz.

Katılanların listesini aşağıda yayınlıyorum, ilk yazımın linkini de vereceğim. Ayrıntıları öğrenmek isteyen arkadaşlar bakabilirler. Geleceklerini bildiren yeni arkadaşlara da her ihtimale karşı cep telefonumu mesajla göndereceğim.

Günübirlik gelmek isteyenlerden Pazar değil de Cumartesi günü müsait olup gelecekler için bir hatırlatma: Geç saate kadar vapur var.

İstanbul dışından Neşe’m Çanakkale’den geliyor. Derin Mavi – Ufuk’cum İzmir’den geliyor, uçak biletini almış, haber verdiğinde çok sevindim. İzmir’den ve başka illerden de sürprizler (onlar kendilerini bilirler) bekliyorum umarım yanılmam…

İstanbullu bloger arkadaşlarım… Cumartesi gelemezseniz Pazar günü mutlaka bekliyorum. Ben saat dörtten sonra bile çay içmek için adalara giden ada aşığı birisi olarak çok özel bir gün geçireceğinize ve iyi ki gelmişim düşüncesinde olacağınıza eminim. Adalara gittiğim zaman sanki İstanbul dışına bir tatil beldesine gitmiş gibi hissediyorum. Oranın huzur dolu, keyif veren atmosferi beni mutlu etmeye yetiyor… Haydi gelin hep birlikte mutlu olalım…

5 Haziran Cumartesi'den 1 gece konaklamalı gelecekler :

Sema Şener

Ahmet Balcı

Neşe Evrim

Derin mavi – Ufuk

Ömer Sebahattin Çetin

Dilek Çınar

Cansın Erol

Güzaltı – Nazan -Ani gelişen bir programla ailesiyle Antalya'da tatilde, gelemiyor :((

Zeynep Gülay Kibaroğlu

Mavi yelken-Esen Özdur ve annesi Ergül Özdur

Mamut (Hem c.tesi hem pazar gelecek ama evinde yatacak)

VEEEEE Sürpriiizzz.... İlyas Bayram ve eşi Sevil

Selvi

6 Hazıran Pazar günübirlik gelecekler :

Meral Yağcıoğlu ve babası Ömer bey

Beenmaya (Özlem) ve misafirleri

Sema Çürük

Murat Hacıoğlu

Serhatt ve eşi Gül

Emre Tekin

Ayşe_gu

Şahin Yamaner ve eşi Gülçiçek (Kızları da bekliyorum)

Leblebi tozu

B.Gelincik

Arif Öğütçü (Emin değilim ama umarım gelir)

Nilgün Akad (Kesin değil ama umarım gelir)

Sessiz-çığlık Ev taşıma işi var ama bir yolunu bulup kaçacaktır diye düşünüyorum

yeşil soğan Vallahi ben onun yalancısıyım yüzerek de olsa geleceğim dedi, göreceğiz...

Muharrem Soyek (Sürprizler geliyor yavaş yavaş)

Zuhal Ekinci (Çook sevindiğim sürprizlerden biri daha geldi, oleyyy)

Şiirsel - Erol Güngör ve arkadaşı

Hamusss

http://blog.milliyet.com.tr/ozlenen_bulusma_____5_6_Haziran_da_Buyukada_dayiz___/Blog/?BlogNo=243181

Not: Sevgili Ahmet Balcı’ya ulaşamadım. Umarım bir problem yoktur.

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..