Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Büyükada

Bu haftasonu Büyükada' daydım...

Görülesi bir yer...

Biliyorsunuz ki Büyükada, 9 adet adadan oluşan İstanbul Adaları' nın ilçe merkezidir ve adına yakışır bir ada.

Genelde deniz otobüsü ile giderdim ancak bu sefer vapurla gideyim dedim. Hemen saatlere baktım ve ilk vapurun Kabataş' tan 09:10' da kalktığını öğrendim. Cümbür cemaat toplandık ve düştük yola :) Kabataş' tan kalkan ilk vapura yetiştik ve kalabalık bir yolcu kitlesi ile çıktık yola ama değdi doğrusu... Çok turist vardı vapurda. Herkes yanında yiyeceğini getirmiş ve adeta bir piknik havasında devam etti yolcuğumuz. Büyükada' ya ulaşıncaya kadar geçtiğimiz diğer adalarda martılar karşıladı bizi. Ellerimizle besledik onları :)))

Büyükadaya' ya geldiğimizde ise yaşanacak bir yer olduğunu anladım.

Ancak buradan belirtmem gerekir ki daha iskeleye ayağınızı basar bazmaz at pisliği kokusu sizi bir şoka sokuyor. Buna hemen bir çözüm sunulması gerekmekte bence!!!

Hemen bir fayton kiraladık. Büyük tur ve küçük tur diye iki seçenek sunuyorlar size; küçük turu seçmeniz yeterli bence çünkü Büyükada' nın görülebilecek en güzel sokaklarını ve evlerini bu turta da görmeniz mümkün.

En kısa zamanda tekrardan ziyaret etmek istiyorum Büyükada' yı...

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 4
: 1810
Kayıt tarihi
: 02.06.09
 
 

Açıköğretim Üniv.Halkla İlişkiler Bölümü' nde okuyor ve özel bir sektörde yönetici yardımcısı. Yöres..