Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

02 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Büyükçekmecespor play-off grubunda lider olmuş haberimiz yok!

Büyükçekmecespor play-off grubunda lider olmuş haberimiz yok!
 

Büyükçekmecespor


Büyükçekmece; adı büyük kendi küçük bir yer diyeceğim kendi de büyüdü..

Burada yaşayanlar hele de tabiri caizse eskilerdense herkes birbirini tanır.. Büyükçekmece'nin herhangi bir caddesinde yürüyorsanız veya herhangi bir mekanında bir şey yiyip içiyor olsanız, karşılaştığınız 50 kişiden 48'i mutlaka tanıdıktır..

İşte ben, İstanbul'da böyle samimi bir semtte oturmanın hazzını yaşıyorum.. Geçenlerde bir mekanda oturmuş kahvaltı ediyordum.. Yanımdaki masada da Büyükçekmecespor'da oynayan gençler vardı.. Sağolsunlar herzaman ki gibi selam verip hatır sordular.. Daha nasıl gidiyor maçlar vs. dememe kalmadan bana küskün olduklarını dile getirdiler.. ''Hayırdır çocuklar, bilmeden ne kusur ettik'' dedim.. ''Şampiyon olduk ama sizde dahil, henüz kimse bizi kutlamadı'' dediler..

Buradan Büyükçekmece'nin spordan sorumlu bakanına (!) sesleniyorum!

Efendim, bizim çocuklar koca sene top koşturdular.. Bunu hepimiz biliyoruz.. Bu çocuklar neyin mücadelesini verdiler her hafta?

Büyükçekmecespor play-off grubundan lider çıksın diye değil mi?
Ee, bu çocuklar bunu zaten başarmışlar..

Vallahi çocuklardan öğrendim; Meğer bizim Büyükçekmecespor, Bölgesel Amatör Lig'e (BAL) yükselmiş..
Diyeceksiniz ki; ''Rana Hanım, bunu bizde biliyoruz''
O zaman bende diyeceğim ki; ''bildiğinizi biliyorum. Peki bizlerin haberi niye olmadı! Bu çocukları başarılarından ötürü neden kutlamadık, ve bunu bütün Türkiye'yle neden paylaşmadık, yoksa günaha mı girerdik?''

Açık söyliyeyim; sizi bilmem ama ben kendi adıma utandım...

Buradan bunu iletmek istedim..

Tekrar hataya düşmeden; Büyükçekmecesporu bu üstün başarısından dolayı kutluyor, başarılarının devamını diliyorum..

Merak etmeyin çocuklar daha büyükler uyanacaklar...

Büyükçekmecespor'un 2008 yılına ait yine sayfamızdaki şampiyonluk haberi: http://blog.milliyet.com.tr/Istanbul_Sampiyonu___Buyukcekmecespor__/Blog/?BlogNo=103256

Anlıyacağınız bu çocuklar bunu hep yapıyor...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..