Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '17

 
Kategori
Güncel
 

Büyükelçi'nin Sözlerinin Ardından Mersin'de Polise Saldırı Tesadüf mü

Büyükelçi'nin Sözlerinin Ardından Mersin'de Polise Saldırı Tesadüf mü
 

ABD Büyükelçiliğinde çalışan bir yurttaşımızın FETÖ Terör Örgütü soruşturması kapsamında gözaltına alınması üzerine çok kızan ABD Türklere vize vermeyi durdurdu.

Tepkilere yanıt vermek üzere ekranlara çıkan Büyükelçi, “9.5 aydır terör saldırısı olmuyorsa, IŞİD vazgeçtiği için değil, bizim sayemizde” mealinden açıklama yaptı.

Üzerinden birkaç gün geçti geçmedi, Mersin’de polis memurlarımızı taşıyan servis aracına bombalı saldırı haberiyle sarsıldık.

Dilerim yaralımız ve can kaybımız yoktur. Şu satırları karaladığım an itibariyle bilgiler yetersiz ve terörden bıkmış usanmış bir yurttaş olarak infial halindeyim.

Cevabını hiçbir zaman öğrenemeyeceğiz ancak ben de sonsuza kadar merak edip duracağım.

Büyükelçi’nin açıklamasıyla bu saldırı arasında bir ilişki var mıdır ve mahiyeti nedir?

Çok merak ediyorum.

Ve polislerimize bir şey olmaması için dua ediyorum.

 

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..