Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Büyüklerinizin sizi ne kadar çok sevdiğini elbette biliyorsunuzdur!...

Bilmiyor musunuz?...

Aslina bakarsaniz zor soru. Cevabida pek kolay bulunmaz. Demokrasi gibi? Ne zaman var, ne zaman yok? Veya, nerede var, nerede yok? Kimse bilmez. Hukuk devleti, deriz. Demokrasi, deriz. Deriz de, ne bicim bir seydir, bu yasima geldim, hala bilemem. Anlayamam.

Yine bu yasima kadar; din, mezhep, millet, vatan, devlet... diye diye nutuk attiklarini duydum.

Hic 'insan' dediklerini duymadim...

Buyuklerimizin; ne kadar demokrat, ne kadar musluman, ne kadar laik, ne kadar boyuk devlet adami olduklarini bilirim de; bizi ne kadar çok sevdiklerini bilemem!...

Galiba; bizi gutme -pardon yonetme- ile o kadar icli disli olmuslardir ki; bizi sevmek akillarina gelmez!...

Hep kendileri... Hep kendileri...

Partilim, milletim, dindasim, meslektasim, milletvekilim... derlerde;" Benim insanim..." demezler!...

Belki ben anlamadim.

Belki de; büyüklerinizin sizi ne kadar çok sevdiğini sizler -elbette- biliyorsunuzdur!...

***

Orman Yangınlarının söndürülmesinde, bir damla da olsa suyumuz bulunsun.” Dersiniz, değil mi?

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..