Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Büyüleyici yagmur

Büyüleyici yagmur
 

Nedendir hep yağmur duygulandırır insanı. Ben her yağmurlu günde şiir yazmak isterim. Hani Ferdi Tayfur bile demiş ya dışarda hafiften yağmurun sesi diye o bile şarkılarına yağmuru katmış. birtek Ferdi tayfur degil tabiki bir çok sanatçı yağmura yer vermiş şarkılarında.

Peki nedir yağmurun büyüsü bu kadar büyüleyici, öyle ki her insan kapılmıştır onun büyüsüne. Hayatının bir döneminde ağlamıştır, yağmurla şiirler yazmıştır, duygusallaşmıştır yagmurun sesiyle, acaba yagmurun sesimidir bu kadar büyüleyici olan. En güzel şekilde romantizim yaşamanın bir yoludur yağmur damlaları, elele ıslanırsın sevgilinle sırılsıklam olursunuz ama büyülenmişsinizdir bir kere ve romantizim doruk noktasına ulaşmıştır, bardaktan boşalırcasına yagan yaz yagmurunun altında.

"Kim yaşamamıştır bu sahneleri yaşamayanlarsa hep yaşamak ıslanmak ıstemiştir"

Neden bu kadar güzeldir yagmur hiç düşündünüzmü! Ben düşündüm ama bulamadım, sanki saklı bir gizem ondaki, her defasında beni duygulandırıyor, hatıraları hatırlatıyor, bazen aglatıyor. Adına şiirler yazıyorum yagmurun çünkü o bunu hak ediyor.

İnsanlar hep ondan birşeyler bekler, çiftçisi bereket bekler. Yağmur damlaları bereket aşılar mahsule, aşk aşılar seven kalblere, duygu aşılar gönüllere, ne kadar güzeldir yagmur.

Bazen coşar sel olur çok canları yakar, kızdımı aglatır yuva yıkar. Önüne ne çıksa yıkar geçer coşmuştur ya bir kere, kavuşmak istermişcesine bir yerlere akar sel olup hızlıca. Sonra dere olur yağan yağmur damlaları, ordanda denize kavuşur, son duragıysa okyanustur artık, bulutta dogmuştur damla damla yeryüzünde ölmüştür. Ölene kadarsa neler vermiştir bizlere, nasıl bir güzelliktir yağmur oda tüm güzellikleri haketmiştir.

Hiç düşündünüzmü yağmuru! onuda hoşgörün bazen üzsede insanları. biz bile üzerken birbirimizi onu da hoşgörün üzse de bizi...

"Herkesin sevgilisiyle yaz yağmurunda elele ıslanması dilegiyle tabiki isteyenlerin."

 
Toplam blog
: 5
: 2287
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Ben biraz duygusalımdır, belki de yalnız büyümek beni böyle yaptı. Yalnızım evet, annem babam ayrı v..