Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Büyürken çocuk olmak

Büyürken çocuk olmak
 

Daha bir çocuklaşıyorum hergün

Hayata bakışım daha bir değişiyor

İnsanlara yine güveniyorum ve yine üzülüyorum

Bile bile yine yine...

Daha bir çocuklaşıyorum gün gün

Hayatımı o kadar çok değiştiriyorum ki

Ve ben artık bisiklete biniyorum

Bununla mutlu oluyorum

Deniz kenarına gidiyorum yine

Eskisi gibi. çocukluk zamanlarım gibi

Ayaklarımı sarkıtıp denize taş atıyorum

Bunlarla mutlu oluyorum

Her sabah kahvaltılar yapmıyorum mesela

İlkokuldaki gibi bir simit alıyorum

Sadece o kadar.

Sağlıma dikkat etmem gerektiğini daha bir iyi anlıyorum

O kadarcık büyüyorum yani

Çocukken ki walkmanim yok ama, mp3 çalarımdan yine müzik dinliyorum

Eski yazıtlardaki gibi, eski şiirlerdeki gibi yani artık hayat

Basit yaşayacaksın, küçük şeyler ile mutlu olmayı bilmek gerek

Bu kadarcık büyüyorum yani

Ve ben artık daha mutluyum, daha neşeli, çocukluk zamanlarım gibi

Bir çok şeye gülüp geçiyorum, bazen kendime bile,

Kırgınlıklarımıda zaman zaman ihmal etmiyorum tabi

Gizli gizli gözyaşlarımıda biriktiriyorum biryerlerde

Aynı çocukken biriktirdiğim gazoz kapakları gibi

Kıymetli onlar

Bugün doğum günüm,

Daha bir çocuklaşıyorum her gün

Yeni bir yaşam

Yeni tebessümler...

 

 

 

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..