Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Buyurun dostlar İbrahim Şevki ‘nin sofrasına: ” O Ses Türkiye ” final– 19/02/2012

Buyurun dostlar İbrahim Şevki ‘nin sofrasına: ” O Ses Türkiye ” final– 19/02/2012
 

Süprizlerle dolu bir adam şu İbrahim Şevki … Ortaya koyduğu her performansla, bize olmaz yada olamaz dedirten işlerin altına imza atıyor… Onun sesinden çıkan şarkılar, orjinalinden bambaşka lezzetlere bürünüyor…

Son dönemlere kadar ben de ikna olmamıştım onun yapabileceklerine dair ve hep şüpheyle yaklaşmıştım, adını rastlantı koyduğum başarılarına… Ne zaman Mustafa Sandal, İbrahim ‘ e ters köşelere başladı ve onu elemek için sesine hiç uymayan birbirinden zor parçalar koydu önüne, işte o andan sonra gözümde giderek büyüdü İbrahim Şevki…

Meğersem ne kadar maharetliymiş ve sesiyle şeytana pabucunu ters giydiriebilme becerisine sahipmiş… Ben en iyi kadın sesiyim diyecek değme süperstarlara şapka çıkartacak ustalıkta okudu durdu o en çetin bayan şarkılarını…

Hala şaşkınlığımı üzerimden atabilmiş değilim… Performanstan performansa büyümesini seyretmek, çok farklı ve kolay kolay deneyimlenmeyecek bir tecrübeydi benim için… O Ses Türkiye’ nin final gecesinde de aynı profesyonellik içinde buldum İbrahim Şevki ‘ yi…

Sahnedeki duruşu ve şarkıları yorumlayışıyla burada bulunmasının hiç de rastlantı olmadığını haykırır gibiydi suratıma… Bana kalsa buralara kadar taşımazdım onu ve başka isimleri tercih ederdim final olarak… çünkü o dönemlerde hiç de öyle dolu dolu gelmemişti bana…

O kadar çok yol kat etti ki kendisi, artık İbrahim Şevki ‘ yi bana soran herkese, gönül rahatlığıyla tavsiye edebiliyorum… Şarkılarını bir yıldızın dinlemeye alıştığımız tadından yenmez parçaları kadar keyifle dinleyebiliyorum…

Final gecesinde söylediği ” Tuana ” , ” Araba ” ve ” Granade ” şarkılarını da bu sınıflamanın içine sokabilirsiniz hiç çekinmeden… ( Ki ” Granade ” onun ilk çıkış performansıydı… ) Mustafa Sandal ile birlikte düet yaptığı ” Denize Doğru ” şarkısı da, ustasının yanında ne kadar çok şey öğrendiğini cümle aleme ispat eder güzellikte idi o gece…

Tamam, demin de belirttiğim gibi nice isimler haksızca elendi gitti yarışmadan ve üzüldüm hepsinin ardından… Hele hele Avşar kızının yaptıklarını düşmanına bile yapmamalısın hakkaniyet adına… Ama yine de finale kalan isimlerin inanılmaz yollar katettiklerini görmezden gelmemeliyiz diye düşünüyorum…

İbrahim Şevki de bu müstesna isimlerden biri olarak ön plana çıktı ve gelecek adına bana ve benim gibi kendisini sevenlere ümit verdi… Bu tür yarışmalarla nice yetenekli isimlerin müzik dünyamıza kazandırılabileceğini ele güne gösterdi… Teşekkürler sevgili İbrahim, yolun açık olsun…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/buyurun-dostlar-ibrahim-sevki-nin-sofrasina-o-ses-turkiye-final-19022012-video-linkleri-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..