Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Büyüyorum

Büyüyorum
 

yorgunkalemim


Hayatla beraber

Yaşanan ve yaşanmayanlarla

Büyüyorum

Bir günde değil

Her yıla birer mum yakarak

Fotoğraf albümüne her yıl

Bir anı daha ekleyerek

Gülümsüyorum

Mum ışıklarıyla aydınlanıyorum

Her seferinde heyecanla

Dilekler tuttukça

Umutlarla doluyorum

Büyüyorum

İsteklerim netleştikçe

Hedeflerime yaklaştıkça

Duygularımı tanıdıkça

Bakışlarım anlam kazandıkça

Hediyeler beklemedikçe

Bir yıl öncesinden

Tatil planları yapmadıkça

Büyüyorum

Her sabah yeni bir yaşı kutlar gibi

Her günümü özel yaşıyorum

Her saatime değer veriyorum

Değişiyorum

Hayatla beraber

Büyüdükçe çocuklaşıyorum

Pastayı mumlar yakmadan

Tam saati gelmeden

Hatta aylar öncesinden

Öylesine süslüyorum

Ve her günümü kutluyorum

Çocuklaşıyorum

Çocukça gülüp

Çocukça ağlıyorum

O anlık

Dertlerim çikolata lekesi gibi

Sıkıntılarım bozuk oyuncak

Hepsi benim

Ve çözüm üzülmek değil

Çözüm dik durmak

Sağlıklı olmak

Günü güzel yaşayabilmek

Bakalım hayat bizi ne kadar büyütecek!

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..