Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Büyüyünce gelin olacağım!

Büyüyünce gelin olacağım!
 

Her genç kızın rüyasıdır gelinlik giymek. Ben sevmem diyene raslamadım. o bembeyaz dantelli boncuklu tüllü, taftalı giysiyi kim giyse, içinde hayal ederiz kendimizi.

Daha okula gitmiyordum halam kendi gelinliğini kendi dikmişti, kabarık etekli aralarına yapma gülleri olan bir gelinlikti. Ben düşünün okula dahi gitmeyen çocuk o gelinliğin görüntüsünü zihnime nakış nakış işlemişim. En çok da o yapma güllere hayret etmiştim.

Bizi babamız hep tok gönüllü yetiştirmişti. Evlenirken bile masraf olmasın diye her şeyin hesaplısını alsınlar diye ne çok çabalamıştım. Halbuki bu insanın başına gerçek anlamda bir kez geçecek bir fırsat.
Çocuklarımın babası ile alışverişe çıkınca bile lüks dükkanlardan alışveriş için dükkanlara girmemek için direnen kaçan bendim itiraf ediyorum.

Gerçi huylu huyundan vazgeçmez, şimdi olsa yine farklı davranmazdım sanırım.
Bugun tv de biri engelli bir beyefendi, diğeri engelli kardeşi olması nedeniyle evlenmeyen orta yaş üzeri iki kişiyi bir araya getiren televizyon programına gözüm takıldı demeyeceğim (İzliyorum seviyorum ne yapayım, onca çirkinlikler içinde bu görüntüler beni mutlu ediyor, değişik insan portlerini izliyorum bu şekilde) izliyorum. Kadın daha önce bir evlilik geçirmesine rağmen gelinlik giymemiş, içinde ukte kalmış. Tombişti de ona göre şık bir gelinlik dikilmişti. Damat beyin arzusu üzerine ilk damatlığında pinpon ! takmış bu kez kravat isterim diyordu. İkisi de çok duygulandılar, ne kadar mutlulardı.

Gelinliğimi bile başkaları seçti, bende bir hayli safmışım. Nelere fırsat vermişim. Bana hitap etmeyen bir gelinlikti, ama yine de çok beğenmiş gibi giymiştim gelinliği. E babam be sende bizi bu kadar kabullenici yetiştirmesen ne vardı.
Kelebeğim hiç bana çekmemiş, birlikte çarşıya çıkıp tüm Kemeraltını hallaç pamuğu gibi atmış, sonunda en şık gelinliği almıştık.
Düğün günü benim de şık olmam için, ne derse yapmıştım aksi taktirde dilinden kurtulmam mümkün değildi.
Şimdiler de taktiğim bu yap, kurtul yoksa ben yine makul bir şeyler giyecektim...Sağol kelebeğim.

Sevgili damadım o gün gönlümü hoş eden bir söz etmişti " buradaki en şık kadın sizsiniz " diye. Sanırım içinden annemden sonra sizsiniz demiştir.

Ve kızlar, önemseyin gelinliğinizi, hr zaman gelin olunmuyor. küçük kızlara sorun bakalım; "büyüyünce ne olacaksın " diye pekçoğunun yanıtı "gelin olacağım "olacaktır.
sevgi dolu mutlu günlere...
Not; gelinliğiniz en güzeli olsun, pişman olmayın sonra, demedi demeyin.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..