Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Meslekler
 

Büyüyünce ne olacağım?

Büyüyünce ne olacağım?
 

Araştırmayı çok seven, kitap okumayı seven bir kızım. Şu anda " Galata Sarayı Efendileri " adlı bir kitap okuyorum. O kitabı Halil Özer yazmış. Galatasaray muhabiri. Hikayelerini, maceralarını çok seviyorum. Ve ben ne olmak istediğime karar verdim: Araştırmacı gazeteci.

Bunun için Fulya Ablam gibi gazetecilik okumam gerekiyor. Aslında düşünüyorum da ileri de neler başarabileceğime aklıma şunlar geliyor: Çok önemli haberler yakalayıp Bahri Havadır, Uğur Dündar, Halil Özer gibi önemli bir gazeteci olmak. Haberden habere koşmak.

Kitabında bazı şeyleri gazeteye gözünü karartarak yazmış ve hepsi doğru çıkmış. Ben de böyle durup dururken aklıma gelip onlara haber veren kuşlar dedikleri kişileri arayacağım. Onlar bana değişik, kimsede olmayan haberleri verecekler. Ama sonu bazen kötü olabiliyormuş.

Mesela haberi yazdınız. Gizli bir konu ama siz hemen açığa vurdunuz. O zaman yandınız. Mesela diyelim ki futbolla ilgili bir şey yazdınız. Galatasaray' da teknik direktör olan Fatih Terim gidecek. O zaman yönetim arayıp avaz avaz bağıracak. O zaman da işiniz bitti.

Bana sorduklarında önceleri yazar olacağım diyordum. Aslında yazarlıkla gazeteciliğin pek farkı yok gibi. Birini kitaba yazarsınız, diğerini gazeteye... Gelecekte Allah kısmet ederse ben araştırmacı gazeteci olacağım. Gelecekte yani şöyle bir 12 sene sonra Milliyet gazetesinde "Araştırmacı yazar Bensu gerçekleri ortaya koydu" diye bir yazı okursanız şaşırmayın.


O benim yazımdır:)
 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..