Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '07

 
Kategori
Haber
 

Buzda dans edecekmiş!

Buzda dans edecekmiş!
 

Milliyet'i kontrol etmek için açtığımda şaşırtıcı bir haberle karşılaştım. Bu benim ilk magazin yazım olacak kusura bakmayın ama artık bu konuda birşey söylememeye dayanamıyorum.

Biliyorsunuz bir reality show çekildi Banu Alkan ve Murat Taşdemir ile ilgili. Hayatları göz önüne serildi falan. Eğer o şovu tanımlayacak bir kelime varsa o da rezillikti. İnsanlar oturup onu izledi. Murat Taşdemir'in vahşice haraketleri, Banu Alkan'ın kadınlığı ayaklar altına alacak kadar saçma hareketleri... İzlemeseniz bile onlar haber bültenlerine bile çıktıkları için biliyorsunuzdur zaten anlattıklarımı. Neyse efendim yarışma bitmişti. Ben rahatladım. Çünkü hergün arkadaşlarımın onları konuşmasından bıkmıştım. Ayrıca bu kadar reklam kokan hareketleri sanki gerçekmiş gibi oturup izlememeleri de sinirimi bozuyordu. İnsanları tvye bağlamak için bu kadar basit bir yol seçilmesi de ayrıca bir tartışma konusu...

Bugün ki haberde Banu Alkan'ın Buzda Dans adlı yarışmasının 2. bölümüne katılacağı yazıyor. Yuh dedim afedersiniz. Bir ona el atmamıştı o da tamamlandı. Emin olun reytingler altüst olacak. Ayrıca bölüm başına da yüklü miktarda para alacakmış Banu Hanım! Ayrıca parayı sürekli alabilmek için çok çalışması gerektiğinin de farkında. Tebrik ediyorum. Kilo falan da verecekmiş. Bence de lazım. Çünkü Allah korusun düşmeye falan kalkarsa o vücutla birşey olabilir. Ben Banu Hanım'ın sağlığını düşündüğüm için söylüyorum. Başka bir niyetim yok.

Artık bu anlattığımdan sonra yok artık tam oldu şimdi diyeceksiniz... Evet geliyor... Banu Hanım, kendisini unutmak için başka biriyle evlenen Murat Taşdemir beğefendinin de rakibi olmasını istiyormuş. Şu işe bakar mısınız? Tamam dedim ben okuyunca... İşte reality show tekrar başlıyor. Yarışma içinde atışmalar, hakaretler, hatta kavgalar olacak. Bu artık büyücülük falan gerektirmeyen bir olay. Önceden görebiliyorum. Şaşırmayın hiç. Yarın öbür gün Buzda Dans yarışmasına Murat Yaşdemir de katılıyor diye bir haber gördüğünüzde... Bu olacak. İnsanlar yine sırf onlar için programı izleyecek.

Reytingler patlayacak, günlerde, okullarda, yemeklerde, arkadaş arasında Banu-Murat çifti konuşulacak. Biz dinlemek zorunda kalacağız. Haberler bile onları verecek. Bu arada etik değerler altüst olacak, küçüklerin kafaları saçma sapan şeylerle dolacak, fakirlerin üstlerine alması gereken ilgiyi Banu Hanım alacak, programcılar mutlu olacak, profesörler yakınacak gençliğe bunları izletmemeliyiz diye. RTÜK'e belki şikayetler gelecek, RTÜK birşey yapmayacak... Bu program yayınlanacak! Banu Hanımlı ve Murat Beyli olarak...

Hepinize iyi izlemeler...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..