Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Magazin
 

By Tatlıses..

By Tatlıses..
 

alıntı


Hala konuşuyor İbrahim Tatlıses..

Canlı yayında toplumun ahlak değerlerini yok sayıp, 'pe...nk' kelimesini kullandığı halde, sanki özür niteliğinde açıklamalar yaparak, kendisini daha da küçülttüğünün farkında değil..

Bugünkü gazetelerde, "İ.Tatlıses, pe..nk'lerin kim olduğunu açıklıyor" başlıklı yazılar okudum..

İ.Tatlıses tarafından 3 isim veriliyor.. Merhum Hilmi Topaloğlu, Mahsun Kırmızıgül, Burhan Aydın..

Şimdi soruyorum;

İ.Tatlıses neyi doğrulamaya çalışıyor..

Bu 3 isim'i zikretmesi, söylediği 'pe..nk' kelimesini affettirebilir mi..

Peki, "pe..nk kelimesini söyledim ama, bakın büyük bir yürekliliğimle de kim olduklarını da açıklıyorum" söylemiyle ikinci bir yanlış yapmıyor mu..

Yanlış değil, adeta seyirci ve hayranlarına ikinci saygısızlık.!

*

Öte yandan İ.Tatlıses'in Yıldız Tilbe'ye program öncesi yaptığı, fatura beyanlı, 13 Bin Lira'lık harcamalarla ilgili yazılı açıklamasını de üzüntü ile karşılıyorum..

Açıklamasında "Jilet parasını bile bana ödettirdi" şeklindeki beyanını de, İ.Tatlıses'e hiç mi hiç yakıştıramadım..

Yıldız Tilbe'nin agresif tutumları herkesce bilinmekte ama çok sevilen sanatcılar arasındadır..

Tilbe'yi çok beğeniyorum..

Öncelikle, İ.Tatlıses jilet bölümünü bir açıklayabilir mi..

Ne kadar ucuz ve kalitesiz söylemlerdir bunlar böyle..

Ne demektir 'Jilet parasını bile bana ödettirdi'...

Ayıp ayıp, çok ayıp Sayın İ.Tatlıses..!

Jilet parası açılımının ne olduğunu okuyucularım anlamıştır sanırım..

Diger 13 Bin Lira'lık harcamalara gelince..

Yıldız Tilbe bu, şımarıklığı de yakışıyor kendisine..

Ne olmuş yani üç tane elbise aldırmışsa size bay İ.Tatlıses.?

Bakın ben bişey söylim mi.?

Bütün bu açıklamalarınız, seyircinizi ve hayranlarınızı yaralayan "pe..nk" kelimesini ortadan kaldırmaz..

Söylenmiştir artık..

Geri dönüşü yoktur..

Söylim mi dedim de, şarkınız aklıma geldi aniden..

Söylim mi, söylim mi..

Siz sadece şarkılarınızı söyleyiniz sevgili İ.Tatlıses..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..